שליטה מרחוק

בדרך לאופוזיציה: אריה דרעי צפוי לפרוש מהכנסת

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, שוקל לפרוש מתפקידו כחבר כנסת במידה ואכן הסיעות החרדיות בדרכן לאופוזיציה • דרעי צפוי להמשיך לנהל את המפלגה מבחוץ • ח"כ יוסי טייב יישאר (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, עדכן בצהריים (שני) את חברי סיעתו במצב הפוליטי ובמבוי הסתום אליו נקלעו מפלגות הימין בניסיונות להקים ממשלה. במהלך הישיבה העריך דרעי כי הסיעות החרדיות, ש"ס ו'יהדות התורה', אכן בדרכן לעבר ספסלי האופוזיציה.

עם המעבר אל האופוזיציה, אחרי שנים בתפקידים בכירים בממשלה ובשנים האחרונות כשר הפנים, אריה דרעי שוקל לפרוש מתפקידו כחבר כנסת, כך דיווחה לראשונה מורן אזולאי ב-ynet.

במידה ודרעי אכן יקבל את ההחלטה לפרוש מהכנסת הרי שח"כ יוסי טייב, שנכנס במסגרת ה'חוק הנורבגי', צפוי להמשיך בתפקידו במשכן הכנסת.

לדברי גורם בש"ס: "אריה דרעי לא פורש מהחיים הפוליטיים, הוא פורש מהכנסת. דרעי ימשיך לנהל את המפלגה מבחוץ מבלי להיות מרותק למשכן הכנסת ולהיכנס למליאה בכל הצבעה ולהתחנן לקיזוזים".

בסיום ישיבת סיעת ש"ס, בלשכת דרעי במשרד הפנים, פרסמה סיעת ש"ס הודעה בה נאמר: "לאור כל מה שהוצג בפנינו על האירועים הפוליטיים בימים האחרונים, אנו משוכנעים בביטחון מוחלט כי יש אפשרות להקים מיידית ממשלת ימין בת 65 ח״כים. ההצעה שהועברה לנפתלי בנט ולגדעון סער יכולה להוביל להקמת ממשלת ימין אך לצערנו ממשלה כזאת לא קמה עד עתה רק משיקולים אישיים.

"אנחנו קוראים לנפתלי בנט, איילת שקד, גדעון סער וזאב אלקין בקריאה אחרונה: אל תתנו ידכם להקמת ממשלת שמאל שתסכן את ארץ ישראל ותורת ישראל. זכרו כי הקמת ממשלת שמאל תהיה לדיראון עולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר