טלטלת הכשרות

מפעל הבשר שנתפס על חם ממוקם בפולין

לאחר חשיפת 'כיכר השבת' על בעל מפעל בשר בחו"ל שנתפס מכניס בשר טרף לארגזים עם כשרות של "בד"צ", נודע כי מדובר במשחטת ענק הממוקמת במדינת פולין (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יעקב כהן)

מפעל הכשרות בו נתפס הבעלים מכניס באישון לילה בשר טרף לקרטונים בהכשר "בד"צ" ממוקם במדינת פולין שבאירופה, כך נודע ל'כיכר השבת'.

יממה לאחר חשיפת 'כיכר השבת' שטלטלה את עולם הכשרות לידי 'כיכר השבת' הגיע הקלטה נוספת בה חושף הראשון לציון והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף כי מדובר במשחטה הממוקמת בפולין.

כפי שדווח אמש ב'כיכר השבת', בחודש האחרון הסתובבה שמועה במסדרונות הרבנות הראשית על מפעל שחיטה ענק באירופה שייבא לארץ בשר נבלות וטריפות עם כשרות "בד"צ מפורסם, השמועה עברה מהר מאוד בין יבואני הבשר, אך איש לא ידע לאמת או להכחיש את הסיפור עד לחשיפת ההקלטה של הראש"ל ונשיא מועצת הרבנות הראשית, הגר"י יוסף, שחשף בקולו את הסיפור המלא.

תמלול דבריו של הרב הראשי • בלעדי

"הנה לפני כמה שבועות גילינו מפעל של בשר של שחיטה, בא אליי שליח של הרבנות הראשית - אנחנו שולחים מפקח לכל המקומות ששוחטים בהמות, בפולין, הולנד, כל המקומות ששוחטים בהמות - הוא התקין מצלמה נסתרת, בלי שהבעלים שם לב.

"בבוקר הוא פותח את המצלמה, הוא רואה שבשעה שלוש בלילה מגיע הבעלים, גויים, לקחו טריפה, נבלה, כל מיני בהמות לא כשרות, שמו את זה בתוך ארגזים עם הכשר של איזה בד"צ מסוים. הוא רואה ארגזים - ארגזים, הוא מעביר את זה.

"בבוקר הוא קרא לבעלים, הוא (הבעלים. י-כ) ראה שנתפס בקלקלתו. פנו אליי. אמרתי: 'לפסול את כל הבשר של האדם הזה, הכל לפסול, יותר אין הכשר'. הסרתי את ההכשר מהמפעל הזה.

"אלו של הרבנות קצת פחדו, אמר לי אחד הרבנים 'אלו אנשים עם סכינים', אמרתי לו 'איפה 'ולא תגורו', אדם ששם בלילה כל מיני טרף.. פסלנו, המפעל נסגר. אין ברירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר