"כבוד גדול למדינה"

הראש"ל לנשיא הנבחר: "שסבך ימשיך להיות גאה בך"

הראשון לציון, הגר"י יוסף, שוחח עם הנשיא הנבחר, יצחק הרצוג: "כבוד גדול למדינת ישראל שהנשיא הנבחר שלה ממשיך את שושלת סבו הרב הראשי הראשון לישראל" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשל"צ והנשיא הנבחר (צילום: באדיבות המצלם)

הראשון לציון והרב הראשי לישראל, הגאון רבי יצחק יוסף, שוחח הצהריים (רביעי) עם הנשיא הנבחר, יצחק הרצוג: "כבוד גדול למדינת ישראל שהנשיא הנבחר שלה ממשיך את שושלת סבו הרב הראשי הראשון לישראל".

במהלך השיחה אמר הגר"י יוסף לנשיא הנבחר הרצוג: "אני מאחל לך שסבך ימשיך להיות גאה בך בשמים בכל תקופת נשיאותך ותמשיך לפעול למען העם היהודי ולקדם שם שמים כפי שעשית עד היום".

כשהנשיא הרצוג הציג את ההקדשה של מרן

הרצוג הודה לראשל"צ: "אני בהחלט מרגיש את כובד המשא על כתפי ומצפה לקיים את שליחותי בגאווה ובאמונה".

יצוין כי בין הנשיא הרצוג למרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצ"ל היה קשה של חיבה והרצוג זכה לקבל ממרן ספרים רבים עם הקדשה אישית.

יצוין כי מידי שנה מבקש הרצוג מהגר"י יוסף להשתתף יחד איתו באזכרה לסביו, הגאון רבי יצחק אייזק הלוי הרצוג זצ"ל, ולאחר מכן היה ניגש יחד עם הרב להתפלל על ציונו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל.

הנשיא הנבחר והגר"י יוסף על ציונו של הרב הרצוג זצ"ל

באחד מהמפגשים הרצוג סיפר לראשל"צ כי סביו היה זה שהסמיך את הגר"ע יוסף לתפקיד הרב הראשי. מנגד, הרב יוסף אמר להרצוג: "אני קורא לך להמשיך את מורשת סבך הגדול ולסייע לרבנות הראשית לישראל שניצבת כיום מול אתגרים לא פשוטים ונאלצת להילחם על הישרדותה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר