10,000 מתים ביום

ישראל מסייעת בציוד רפואי להודו מוכת הקורונה

בחודש מאי השחור מתו בהודו כתוצאה מהתפשטות נגיף הקורונה, כ-120 אלף אנשים. בנוסף, כ-9 מיליון נדבקו בנגיף, ישראל שיגרה למדינה ציוד רפואי רב • תיעוד (חדשות בעולם)

מישאל לוי | כיכר השבת |
הציוד שהועבר (צילום: לשכת המסחר ישראל הודו)

בתום מבצע לוגיסטי מורכב הוטסו בשבוע האחרון, מאות מאות מחוללי חמצן, וכן ציוד רפואי רב מישראל להודו., לטובת סיוע הומינטרי למדינה בה הקורונה חצתה שיאים.

המבצע נערך עם לשכת המסחר ישראל הודו, ובסיוע קונסול ישראל בהודו קובי ראש, הועבר הציוד מציל החיים לטובת סיוע בהתמודדות עם המגיפה המשתוללת.

לדברי עו"ד ענת ברנשטיין-רייך, יו"ר לשכת המסחר ישראל הודו - סגנית נשיא לשכת המסחר ישראל אסיה, התמונות בהודו עדיין קשות. "מידי יום מאומתים כחצי מיליון חולים חדשים וכ-10,000 אנשים מתים ביום וגופתם נשרפת על ידי משפחתם", הסבירה.

"במקביל, ישנם חלקים בצפון הודו, שבהם אין כמעט שירותי בריאות נגישים, ובמיוחד שם זקוקים למחוללי נשימה - כאוויר לנשימה.

לדברי ברנשטיין-רייך, בלשכת המסחר התקבלו תגובות רבות של הערכה רבה מתושבים וממנהיגים בהודו, על הסיוע של אזרחי ישראל בשעת המשבר הקשה הפוקד את הודו.

משה כהן מנכ"ל יד שרה אמר: "העובדה שהתחלואה בארץ ממשיכה לרדת בחסדי שמים ובזכות מבצע החיסונים, מאפשרת לנו לא לעמוד על דמם של אזרחי הודו ולסייע במלאכה החשובה של הצלת חיים. התחלואה בהודו אמנם בירידה ביותר מ-50% בחודש האחרון, אבל מידי יום אנחנו נחשפים לתמונות קשות של אבדן חיים וצלם אנוש, שבחלקן ניתן למנוע באמצעות ציוד נשימתי מציל חיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר