הוא לא דתי • צפו

גפני: 'לא אכנס עם בנט לממשלה, נהנתי מאוד באופוזיציה'

יו"ר ועדת הכספים משה גפני, הסביר היום, כי הוא לא מפחד מאיווט - מכיוון שאף פעם הוא לא עשה כלום. בנוגע להצטרפות לממשלת בנט, אמר: 'איך אשב עם בן אדם ששיקר בזמן שיורים טילים' (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
משה גפני, היום (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90 • וידיאו: הועידה הלאומית של חדשות 13)

יו"ר ועדת הכספים משה גפני, השתתף היום (חמישי) בכנס של 'חדשות 13', ותקף בחריפות את איווט ליברמן ונפתלי בנט, והתחייב, כי לא ישב בממשלה יחד עם בנט

"אני עדיין לא יוצא, אני עדיין יושב על הכיסא של יו"ר ועדת הכספים", ענה גפני ואמר לגבי החשש מליברמן, בכך שישמש כראש הממשלה בפועל: "אענה כמו שמעון פרס - ואחלק את התשובה לשתיים, 1. אני לא חושש, מי שנמצא במערכת הפוליטית יודע שפעם הוא בפנים ופעם הוא בחוץ".

"נכון שהייתי הרבה בקואליציה, אבל הייתי גם הרבה באופוזיציה ונהנתי שם מאוד, אני לא מפחד מהאופוזיציה. לגבי התשובה השנייה, הדבר הזה שליברמן ישלוט על עטיני השלטון - גם באוצר וגם בועדת הכספים - זה נורא, לא יהיה עליו שום פיקוח פרלמנטרי, לא היה דבר כזה 16 שנים".

"נכון שבעבר המפלגות עשו את זה, אבל זה היה שלטון אחר של מפא"י ובשנים האחרונות, הדבר הזה הופסק. אני לא אשחק לידיים של ליברמן, אני מכיר כל מה שהוא עושה ואומר, הוא היה איתנו בקשר הרבה שנים, אבל הוא לא עשה כלום, בכל השנים שהוא היה שר בכיר בממשלה - מה הוא עשה? כלום!, אני חושש לא ממה שהוא יעשה לציבור החרדי - כי הוא לא יעשה, אלא מאיך שהוא יטפל בכלכלה".

המראיין - מתן חודרוב שואל את גפני: למה לא הגעת הבוקר למפגש של ראש הממשלה עם ראשי סיעת הימין? גפני השיב: "מסיבות טכניות, ככה אמרו לי להגיד", אמר גפני בחיוך והוסיף: "אני לא יודע להשיב תשובה אחרת".

לגבי הנאמנות לנתניהו אמר גפני: "אני לא מזגזג לבחוריי, אני אמרתי לציבור שאנחנו הולכים עם הימין, זה היה גם עם שמיר וראשי ממשלה אחרים, אין לי נאמנות לנתניהו, יש לי נאמנות לתורה הקדושה. אם היו מחליפים את נתניהו והיו שמים נציג אחר - גם הייתי הולך איתו - כי אנחנו הולכים עם המסורתיים".

על יאיר לפיד אמר גפני: "ב-2013, הייתי באופוזיציה ומה שעשינו שם, עוד ילמדו בפקולטה למדעי המדינה. בכל מקרה נהיה מחוץ לממשלת בנט-לפיד".

על נפתלי בנט אמר גפני: "הבן אדם משקר במצח נחושה, יורים טילים לכל ערי ישראל והבן אדם הזה, הולך לתקשורת - הוא לא היה חייב ללכת, ואומר - הממשלה שתכננו ירדה מהפרק, באותו זמן, העוזרים שלו ישבו וניהלו משא ומתן על כל התופינים שכל אחד יקבל בממשלה החדשה, זה שקרן".

"גם אם יציעו לי תקציבים - לא אכנס - לא יחזיקו אותי בגרון, התשובה חד משמעית לא, לא ניכנס לקואליציה של בנט, אני איש אמתי ולא מאמין לשקרנים כמו בנט. מנסור עבאס, הוא הדתי היחיד בקואליציה הזו, בנט הוא אולי חובש כיפה אבל לא דתי, החיצוניות לא משנה, אני בוחן בן אדם לפי המעשים, המעשים של בנט לא מתאימים לאדם דתי. יש לי חלק מהחברים שהם חילונים ואני מעריך אותם".

צפו בווידיאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר