צפו ברה"מ לשעבר

אולמרט: "נתניהו שחקן, שצובע בסגול את השיער"

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, אויבו משכבר של ראש הממשלה הנוכחי, בנימין נתניהו, תוקף אותו במלים קשות ובוחר לרדת נמוך, תוך התייחסות לחזותו החיצונית. צפו (בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
המתקפה הירודה של אולמרט (צילום: מתוך 'הוועידה הלאומית של חדשות 13')

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, אויבו משכבר של ראש הממשלה הנוכחי, בנימין נתניהו, תוקף אותו במלים קשות ובוחר לרדת נמוך, תוך התייחסות לחזותו החיצונית.

אולמרט, שכזכור ייאלץ להתמודד בבית המשפט מול משפחת נתניהו, לאחר שתבעה אותו על כך שאמר כי הם לוקים במחלת נפש, הגיע היום (חמישי) טעון ל'וועידה הלאומית של חדשות 13'.

"הרי בתחילת הקדנציה שלו הוא היה פחות או יותר בסדר, גם אם אפשר להתווכח על הדרך", פתח המראיין, פרופ' יורם יובל, שכזכור התמודד תחילה אף הוא בבחירות השנה, במפלגתו הכושלת של ירון זליכה.

בתגובה, אמר אולמרט כי בעיניו נתניהו "תמיד היה אדם חלול ומזויף, שחקן שצובע בסגול את השיער, שמזמן נשר לו. זה חלק מהפוזה שהוא צריך לעשות, כדי לא להיחשף כפי שהוא באמת".

רה"מ נתניהו (צילום: Alex Kolomoisky/YEDIOTH AHRONOTH/POOL)

בהמשך עבר ראש הממשלה לשעבר לעניינים האקטואליים, והאשים: "נתניהו ראה את מה שקורה בירושלים, והוביל בכוונה להסלמה. במצבי מצוקה, הוא מסוגל לעשות את כל הדברים הכי בלתי נסבלים ברמה הבין-אישית, שזה להסית, לשקר, לזייף, לרמות, להעמיד פנים ולהוליך שולל".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר