תיעוד בלעדי

ר"ע בני ברק תוקף: "אנחנו מותקפים ע"י אנשים מתוכנו"

בכינוס שנערך בשבוע שעבר, תקף ראש עיריית בני ברק גורמים חרדיים שלדבריו טרפדו הסכם קבורה בחינם לתושבי העיר "בשעה שנאבקים בממשלת הזדון וגזירותיה. אנשים מתוכנו נאבקים בנו" (חרדים)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

מאבקי הקבורה בעיר בני ברק עולים מדרגה: ראש עיריית בני ברק תקף בחריפות גורמים חרדיים באירוע של ארגון 'עזר לחיים' ש"בשעה שנאבקים בממשלת הזדון וגזירותיה. אנשים מתוכנו נאבקים בנו".

הדברים נאמרו בשבוע שעבר, לאחר שהכריז כי תושבי בני ברק שירצו לזכות בקבורת שדה יוכלו לקבל זאת בבית העלמין שבפתח תקווה. "עד היום אדם שנפטר בבני ברק, בני המשפחה שלו היו צריכים להיפרד מסכום של 48 אלף שקל", אמר, "אני לא מכיר אף אחד בבני ברק שמוכן להיקבר בארגזים".

"בישיבת המועצה, אישרנו הסכם עם חברה קדישא פתח תקווה, בסכום של 12 מיליון שקל, על מנת שתושבי בני ברק יוכלו להיקבר בחינם".

גורמים הנמצאים בסוד העניין מספרים בשיחה עם 'כיכר', כי בכירים מאוד בעיריית פתח תקווה לא אהבו את החלטתו של רובינשטיין לפנות ולסכם עם חברא קדישא שבפתח תקווה, ללא תיאום עם העירייה, שעה שבית הקברות סגולה עומד גם ככה בעומס גדול, והתכנית תתבצע על חשבון נפטרים מהעיר, ולכן החליט ראש העיר פתח תקווה לבלום את ההסכם.

רובינשטיין תקף בחריפות את אותם אנשים שטרפדו את ההסכם ואמר, כי "אנשים מתוכנו, הלכו לעורכי דין, על מנת לעכב את אישור ההסכם. אחר כך הלכו לגורמים נוספים כדי שיצעקו על החברה קדישא שאישרו את ההסכם", תקף רובינשטיין.

"אנחנו מותקפים על ידי אנשים מתוכנו", זעק ראש העיר,''לא על ידי חילונים".

ראש העיר קרא גם לפעילי הארגון 'עזר לחיים' שהשתתפו באירוע שלא לתת יד לטרפוד ולנסות ולסייע במאמצים לקבור את תושבי בני ברק מחוץ לעיר.

צפו בתיעוד הבלעדי והמלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר