משיב מלחמה

נתניהו נגד בנט: "שקרן מגלומן שמוכן למכור את המדינה"

רה"מ היוצא נגד רה"מ הנכנס? נתניהו תקף במילים חריפות מאוד את בנט, בריאיון בערוץ 20: "השמאל משתמש בו כדי להחזיר לעצמו את השררה, אני חרד לגורל המדינה" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
רה"מ נתניהו (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

אם לא יקרה משהו חריג ובלתי צפוי, בעוד שבוע ויום יהפוך נפתלי בנט, לשעבר יועצו של בנימין נתניהו, לראש הממשלה, כאשר ידיח את מורו ורבו מהתפקיד אל ספסלי האופוזיציה, לאחר יותר מ-12 שנה. מעט לפני שהחל יו"ר ימינה לשאת דברים במשכן הכנסת, רה"מ נתניהו החל בריאיון בערוץ 20, וירה לכל עבר.

בשונה מפעמים קודמות, בהן נתניהו תקף את בנט אך השאיר פתח מילוט, הפעם רה"מ הסיר את הכפפות ותקף חזיתית את יו"ר ימינה: "הלוואי וזה יהיה רק חילופי ראש ממשלה. בנט מגלומן עם תאוות שררה בלתי מוגבלת. הוא בא בכל מחיר והוא מוכן למכור את המדינה. הוא עושה למדינה הזו מכירת חיסול", תקף בשיחה עם ארא"ל סגל ועירית לינור.

נתניהו כינה את בנט, לאחר שצפה בדבריו החריפים נגדו, "שקרן מוחלט", וטען: "השמאל משתמש בבנט כדי להחזיר לעצמו את השררה. אני חרד לגורל המדינה - יש פה שילוב קטלני של חוסר אחריות וחוסר יכולת משולב במגלומניה".

בנט, הערב. נאום לוחמני מאוד נגד נתניהו (יונתן זינדל, פלאש 90)

את עיקר דבריו כיוון נתניהו לחברי ימינה ותקווה חדשה, בניסיון אחרון לשכנע אותם להתנגד לממשלת בנט-לפיד: "עמיחי שיקלי הוא גיבור, לא עריק. אני פונה ל-12 נציגי הימין בממשלה המסתמנת: אתם עושים שקר בנפשכם ושקר לבוחריכם. יש לכם עוד הזדמנות להציל את המדינה. הזהרתי לפני אוסלו, הזהרתי לפני ההתנתקות, אני אומר גם לחברי כנסת עכשיו: תמנעו את זה".

בנט, הערב. נאום לוחמני מאוד נגד נתניהו (צילום: היוטיוב של בנט)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר