הכאב והאמונה

הזמר גד אלבז: 'שאלתי, 'זו תורה וזו שכרה?''

"אני מקווה שבשנה הקרובה אעמוד תחת החופה", איחל היום לעצמו הזמר הפופולרי גד אלבז, אחרי שסיים לשתף, בגילוי לב, בתחושותיו מהימים הקשים בהם פנה לדרך חדשה (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אלבז (צילום: קובי שירה)

הזמר המזרחי גד אלבז, מספר היום (שני) לראשונה, בהרחבה, על התקופה האישית הקשה, שחווה לפני ארבע שנים. "כל השנים שאתה מופיע, משהו בבית מתקרר", אמר.

בראיון שהעניק לאיש התקשורת מנחם טוקר, בתכנית 'זמן אוויר' ברדיו 'קול חי', לרגל הוצאת הסינגל החדש 'כל יכול', סיפר הזמר הפופולרי על הקריירה המוזיקלית הענפה שלו בשנים האחרונות, בארה"ב, ועל הגירושין מרעייתו לשעבר מורן, אחרי 16 שנות נישואין ושלושה ילדים.

"מי שיקשיב למילים של השיר, יבין שהקב"ה כל יכול, הוא מופיע בכל מצב שאתה נמצא בו", אמר אלבז. "אני, שחיי מאוד מעניינים, שרתי כל חיי לקב"ה, ולרגע אתה אומר לעצמך: 'זו תורה וזו שכרה'?... כי הגעתי למצב של גירושין, אחרי הרבה שנים של נישואין".

הסינגל החדש (צילום: לוי טטלבאום)

אלבז הוסיף וסיפר: "ניסיתי להציל את הבית, בכל מחיר, אבל הקב"ה החליט אחרת; אני והיא נמצאים היום במקום אחר בחיים. ברוך השם, הצלחנו לצמוח מזה. ברגעים של נפילות אתה רואה שהשם איתך בכל מצב, הוא רוצה שתעשה את היעוד שלך, ללא שום קשר מי איתך ומי לא איתך".

"בנפילות שהיו לי, הקדוש ברוך הוא הרים אותי לגמרי, ודאג להראות לי שהיעוד שלי גדול ממני", פרס הזמר גד אלבז את תחושותיו האישיות.

בהמשך הראיון חשף אלבז, כאמור, שהגירושין אירעו בעקבות עמוס אירועים והופעות: "לפני הרבה שנים עברנו לארה"ב. הייתי יותר מדי טס ומופיע בכל העולם. הרבה אנשים לא מבינים, שצריך לעשות הכל בכדי להקים בית נאמן בישראל, וגם אני וגרושתי עשינו הכל כדי להציל את הבית".

"פשוט, בזמנים אחרים, כשהייתי ילד, הייתי עוסק באיך להפיץ יהדות - אבל צריך לדעת שיהדות צריכה להתחיל מהבית, לתת יחס משפחתי אוהב וחם, ולא לקחת כל הופעה שנכנסת כי אתה מרגיש שהיא שליחות, ואז אתה מוצא שכל השנים שאתה מופיע, בינתיים משהו בבית מתקרר, בחו"ל ניסיתי לחפות על הריחוק, ואז כשנתתי את כל כולי, היא כבר לא היתה שם".

"אני מקווה שבשנה הקרובה אעמוד תחת החופה", חתם גד אלבז באיחול עצמי כן - שלא נותר לנו אלא להצטרף אליו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר