"בוקר טוב נדב"

ח"כ משה אבוטבול נגד ראש השב"כ: "איפה היית?"

"הדם רותח לראות את האיפה ואיפה שיוצאים בהודעות נחפזות, אפילו בשבת קודש כשמדובר בציבורים אחרים", תקף ח"כ משה אבוטבול את ראש השב"כ נדב ארגמן • צפו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: הדס פרוש ויונתן זינדל, פלאש 90)

בנאום במליאת הכנסת יצא ח"כ משה אבוטבול (ש"ס) במתקפה חריפה נגד ראש השב"כ, נדב ארגמן, שהזהיר בשבת האחרונה מפני ההסתה ברשתות החברתיות. אבוטבול תקף את עצם הודעת ארגמן וגם את התזמון, פרסום הודעה תוך חילול שבת קודש.

בפתח דבריו אמר: "מאוד מצער שבמדינה יהודית כמדינתנו מדינת ישראל פקידים כאלה ואחרים לא מקפידים על שמירת השבת במשרדם, ועל כך התרעתי במכתבי לראש הממשלה ולשרים השונים.

"הגדיל עשו ראש השב"כ נדב ארגמן שהוציא הודעה מטעמו דווקא בשבת על חששו ממעשי ההסתה ברשתות.. אז ראשית בוקר טוב לך נדב היקר היכן היית עד כה? כבר למעלה משנה מסיתים נגד ראש הממשלה, ומאיימים על חייו וחיי רעייתו ובני משפחתו, שם גם ביום חול לא ראינו איזה שהיא הודעה יוצאת מצידך בעניין".

לדבריו: "כמו גם כבר כמה סבבים של בחירות מסיתים ומתסיסים נגד המגזר החרדי בצורה איומה, כמו למשל האמירה המקוממת של מי שרוצה להיות שר האוצר איווט ליברמן שקרא לזרוק את החרדים עם מריצה למזבלה, זה לא הסתה? במזבלה נחמד ונעים? היכן נדב היית אז האם דמם של החרדים הינו הפקר האם הותר דמינו?".

"שלא יובן חלילה אחרת", הדגיש אבוטבול: "אנו נגד כל סוג של אלימות כלפי כל מגזר ומגזר ומגנים בתוקף, אבל עדיין הדם רותח לראות את האיפה ואיפה שיוצאים בהודעות נחפזות, אפילו בשבת קודש כשמדובר בציבורים אחרים. עם כל הכבוד ראש השב"כ יכל להמתין מעט ליציאת השבת ואז להוציא את הודעתו, לא היה קורה כלום.

"ואז גם שומרי השבת היו נחשפים להודעתו המיוחדת בצאת השבת. כולי תקווה שמעשה זה לא ישנה ומחאתי כיו״ר השדולה למען שמירת השבת בכנסת תגיע גם לשאר פקידי הממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר