"רק ג'ובים"

צפו בנאום: ח"כ יאיר לפיד נגד ח"כ יאיר לפיד

יו"ר 'יש עתיד', יאיר לפיד, הסכים להרחיב את ה'חוק הנורבגי' מסגרת הסכמי הממשלה החדשה, אך רק לפני שנה הוא עצמו תקף את נתניהו וגנץ שאישרו חוק דומה: "סידור עבודה" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: אבשלום ששוני / FLASH90)

במסגרת ההסכמים הקואליציוניים של הממשלה החדשה בראשות יאיר לפיד ונפתלי בנט הוסכם על הרחבת החוק הנורבגי, אך רק לפני כשנה יצא אותו יאיר לפיד במתקפה חריפה נגד ממשלת נתניהו-גנץ שקיבלה החלטה להרחיב את החוק הנורבגי.

במסגרת ההסכמים הקואליציוניים בממשלת לפיד-בנט הוסכם כי החוק הנורבגי יורחב כך שבסיעה המונה 6 ח"כים יוכלו להתפטר 3 מהם, בסיעה המונה 7-9 ח"כים יוכלו להתפטר 4 מהם ובסיעה המונה 9 ח"כים ומעלה יוכלו להתפטר 5 מהם. כמו כן, החוק יחול על שרים וסגני שרים.

אך כאמור, רק לפני כשנה יצא יאיר לפיד במתקפה חריפה נגד החוק הנורבגי שאושר בממשלת נתניהו-גנץ ואמר במליאת הכנסת: "זה החוק הראשון שלכם? או ג'ובים, עוד לשכות, עוד נהגים, עוד תקציבים, עוד סידור עבודה לחברי'ה.

"כל מה שמעניין אתכם זה ג'ובים, אם זה לא קשור לג'ובים, שום דבר לא מעניין אתכם. לא מספיק לכם 36 שרים ו-16 סגני שרים? מפלצת עם 52 ראשים, אתם רוצים עוד".

לפיד הוסיף ותקף: "מישהו אצלכם בממשלת המנותקים זוכר מאיפה מגיע הכסף? זה כסף של אנשים עובדים. אתם לא רואים בני אדם, אתם רואים כספומטים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר