בחברות שמירה

הותר לפרסום: 11 חשודים נעצרו בחשד למרמה

בתום חקירה ארוכה וסמויה, נעצרו הבוקר 11 אנשים החשודים בעבירות מרמה, עבירות מס והלבנת הון, בהיקפים גדולים הפוגעים בכלכלת המדינה וכן חשודים בעבירות איומים (בארץ)

להב 433 (צילום: פלאש 90)

משטרת ישראל עצרה הבוקר (שלישי) 11 חשודים העובדים בחברות המספקות שירותי שמירה לחברות גדולות (באתרי בנייה), החשד נגדם כולל עבירות רבות.

החקירה התנהלה בחודשים האחרונים באופן סמוי, הבוקר, עם המעבר לחקירה גלויה, פשטו עשרות חוקרי ובלשי היחידה למאבק בפשיעה כלכלית בלהב 433 ביחד עם יחידות משטרה נוספות, על בתיהם ועסקיהם של 11 חשודים שנעצרו בחשד למרמה, הפצת חשבוניות פיקטיביות, איומים, עבירות מס ועבירות עפ"י חוק איסור הלבנת הון.

בין העצורים, חשוד שנעצר בפריז בשיתוף משטרת צרפת ונציג משטרת ישראל בצרפת. בנוסף למעצרים, עוכבו עשרות חשודים ובוצעו חיפושים בבתיהם ובמשרדי החברות במהלכם נתפסו סכומי כסף רב ומוצגים נוספים.

החשודים הובאו לחקירה במשטרה ובהמשך היום יובאו ככל שיידרש מבחינה חקירתית, לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון, בבקשה להאריך את מעצרם.

מהמשטרה נמסר: "במסגרת מיקוד האכיפה בעבירות המבוצעות על ידי חברות הנחזות להיות חברות שמירה, הצטברו חומרי חקירה ומודיעין אשר הובילו לחשדות כי הוקם מערך גדול של חברות מתחום השמירה ואבטחה, שבעליהם והעובדים בחברות הללו ביצעו לאורך תקופה ארוכה באופן מאורגן ושיטתי, עבירות מס ומרמה בסכומי כסף גדולים מאוד. העבירות בוצעו על פי החשד בסיוע נותני שירותים פיננסים שונים".

"נמשיך לפעול לחשיפה וגילוי של עבירות פשיעה חמורות, במטרה לחקור ולהביא את העבריינים מבצעי העבירות לדין", אמרו במשטרה.

עו"ד אורי גולדמן המייצג את אחד מנותני השירותים הפיננסים מסר, כי "כפי שמתברר כבר כעת ביחידה החוקרת פעילותו של מרשי היא ללא כל דופי. מרשי עובד כל פי הדין ועל פי חובותיו כנש"פ. כבר עתה מסתמן, כי על אף שהפרשיה לכאורה גדולה, יתברר בקרוב שלמרשי אינו מעורב בפעילות הפלילי הנטענת כלפי מעורבים אחרים בפרשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר