הוזמנו לעבודה, וחטפו

אבנים ובקבוקי תבערה; שני חרדים הותקפו בשכונת א-טור

שני חרדים, תושבי ביתר עילית, שהוזמנו להתקנת מעלון לנכים בשכונת א'-טור במזרח העיר ירושלים, הותקפו באבנים ובקבוקי תבערה - עד שחולצו על ידי המשטרה; שלושה חשודים נעצרו (אקטואליה)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: צבי הולצמן)

אירוע תקיפה חמור אירע היום (שלישי) בשעות הצהריים, בשכונת א-טור בירושלים, כאשר קבוצה של מחבלים ערבים תקפו שני חרדים, תושבי העיר ביתר עילית, שנכנסו לשכונה במסגרת עבודתם.

השניים, שעובדים בחברה להתקנת מעליות לנכים, הוזמנו לביצוע עבודה בקופת חולים 'מאוחדת' בשכונה, ודקות לאחר שנכנסו לאזור, החלו ערבים ליידות לעברם אבנים בליווי צעקות ואף ניסיונות להצית את הרכב.

צבי, אחד העובדים, מתאר בשיחה עם 'כיכר השבת' את אשר אירע: "אני וחבר נוסף שעובדים בחברה להתקנת מעליות לנכים, הגענו לקופת חולים מאוחדת בשכונה, שם היינו אמורים לבצע התקנה של מעלון לנכים. נכנסנו לשכונה ברכבים נפרדים, כשאחד הרכבים כלל גם נגרר, עליו הועמסה המעלית".

"בסביבות השעה 15:00 בצהריים", הוא מתאר את רגעי האימה, "כשהיינו באמצע לפרוק את הסחורה, התחלנו לחטוף אבנים לכיוון הרכב. חשבנו בהתחלה שמדובר במעשה קונדס של נערים צעירים, והיינו בטוחים שזה יחלוף במהירות, אך לאחר מספר דקות החלו לרדת לעברינו כ-15 ערבים תוך שהם מיידים אבנים ללא הפסקה.

"נכנסנו למרפאה, שם הסתגרנו בחדר סגור, כאשר בנתיים המחבלים התקרבו לרכב, ובצעקות 'אללה אכבר', ו'איטבח אל יהוד', החלו מנקבים את צמיגי הרכב, ומנפצים את השמשות בעזרת גרזנים ואבנים. בשלב מסוים הם אף ניסו להצית את הרכב באמצעות ירי זיקוקים ושימוש בבקבוקי תבערה, מה שגרם לשריפה של חליפה וחלק של אחד המושבים".

"חייגנו למשטרה", הוא מספר, "ולאחר כחצי שעה, במהלכה היינו בסכנת חיים של ממש, הגיעו כמה שוטרים שנכנסו למרפאה וחילצו אותנו החוצה בליווי כוחות של מג"ב שאבטחו את היציאה".

יצויין כי כמה שעות לאחר התקיפה עצרה המשטרה שלושה חשודים במעורבות באירוע. מדוברות המשטרה נמסר כי כוחות משטרה ולוחמי מג"ב פעלו בשעה האחרונה בשכונת א-טור שבמזרח ירושלים זאת בעקבות יידוי אבנים לעבר כלי רכב ופציעתם של מספר אזרחים ושוטר מג"ב.

במהלך פעילות הכוחות נמשך יידוי האבנים לעברם ועל כן נאלצו להשתמש באמצעים להדיפת המתפרעים תוך ביצוע מעצרים כאמור, החשודים שנעצרו, הועברו לחקירה במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר