סערה בצה"ל

בניגוד לפקודות: תא"ל וינטר שוחח עם בנט - ולא דיווח

מפקד עוצבת האש, תת־אלוף עופר וינטר, שוחח בימים האחרונים עם ראש הממשלה המיועד, ח"כ נפתלי בנט - אך בניגוד לפקודות, לא דיווח על השיחה למפקדיו (צבא וביטחון)

(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

מפקד עוצבת האש, תת־אלוף עופר וינטר, שוחח בימים האחרונים עם ראש הממשלה המיועד, ח"כ נפתלי בנט - אך בניגוד לפקודות, לא דיווח על השיחה למפקדיו, כך דווח הבוקר (רביעי) ב'ישראל היום'. השניים חברים משכבר ימים וזו לא הפעם הראשונה שוינטר אינו נוהג על פי הנהלים בנושא זה האוסרים על קשר בין משרתים בצבא לבין פוליטיקאים.

בעקבות פניית העיתון לצה"ל ולאחר בירור פיקודי ראשוני שנערך, הוחלט כי מפקד פיקוד המרכז, אלוף תמיר ידעי, יקיים בירור מעמיק בנושא.

בנט ווינטר שירתו יחד כלוחמים בסיירת מטכ"ל ולאחר מכן סייעו יחד בהקמת יחידת מגלן. וינטר המשיך את הקריירה הצבאית שלו ופיקד על יחידת דובדבן ולאחר מכן על חטיבת גבעתי במבצע 'צוק איתן'.

וינטר נחשב למפקד מוכשר מאוד, אך לא פעם הצליח להרגיז צה"ל ואת התקשורת. כזכור, לפני מבצע צוק איתן התפרסם מכתב שכתב לחייליו בו התייחס למלחמה כמלחמת קודש והדבר עורר דיון ציבורי. בהמשך התברר כי במהלך המבצע שוחח עם חברו משכבר הימים בנט, אז שר בקבינט, גם אז בניגוד לנהלים והשיחה הרתיחה את מפקדיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר