המשטרה חוקרת

סערה בבית הספר: ילד בכיתה א' ספג סטירה מהמורה

גרסאות סותרות לאירוע החמור שהתרחש בבית ספר באזור השפלה: אלימות סתמית כלפי ילד בכיתה א' או ניסיון השתלטות על ילד שהשתולל ובעט? המשטרה תבדוק (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

בבית ספר באחת מערי השפלה, סטרה מורה לילד, הלומד בכיתה א', לאחר שלטענתה היכה אותה והשתולל. מנגד, הוריו זועמים, משום שההנהלה הוסיפה על העונש הפיזי ושלחה את הילד לביתו, ליומיים.

המקרה החריג, שנחשף ב-ynet, אירע בסוף השבוע האחרון, לאחר שלטענת האם הגיעה בנה לבית הספר, בחוסר חשק, זאת מאחר והוא סובל מהקנטות מכיוון חבריו לכיתה.

"הוא נכנס לכיתה, בצלצול, בוכה ומתוסכל", תיארה האם, "סיפר למורה שהרביצו לו וביקש ממנה לטפל בזה, אבל לה כנראה היה יותר חשוב להתחיל בשיעור והיא ביקשה ממנו להירגע. כשהוא התרגז, היא תפסה אותו, ניערה אותו וסטרה לו".

לדברי האם, בריאיון לכתב רועי רובינשטיין, בנה התקשר אליה לאחר מכן מבית הספר, ו"ניכר היה שמשהו איתו לא בסדר. רק כשחזר הוא סיפר לי מה קרה, ואמר שהמורה נתנה לו סטירה. ביקשתי ממנו להדגים, אבל הוא ענה לי: אני לא רוצה להכאיב לך".

גרסה שונה לחלוטין, הציגה גורמת המקורבת למורה: "היא רק ניסתה להרגיע את התלמיד, כי הוא השתולל בכיתה, בעט בה וחבט בחוזקה על השולחנות עם בקבוק מים".

מכות לילד, בת"ת בארה"ב. ארכיון (מצלמות אבטחה)

יצוין, כי בהודעה ששיגרה להורים ולצוות החינוכי, הסבירה מנהלת בית הספר על נסיבות האירוע וכתבה: "אילו הייתם נמצאים באותה סיטואציה שהמורה נקלעה אליה, עם ילדכם הפרטי, לא בטוח שהייתם נוהגים בצורה עדינה יותר".

אמו של הילד, מנגד, כתבה להורי הילדים כך: "כל השבת הייתי מרוסקת. מה שאכזב אותי, זה שאחרי שזה קרה, אנשי המוסד החינוכי לא דיברו איתנו; אף אחד לא התקשר לשאול מה קורה עם הילד".

עו"ד טלי גוטליב, המייצגת את המשפחה, הוסיפה: "מי שמעזה להחטיף סטירה לילד בן 6 - מקומה לא בהוראה. מנהלת שמגבה ומתרצת התנהגות חרפתית שכזו תוך הכפשת התלמיד - אין מקומה בניהול בית ספר. אין לי ספק שמערך הפיקוח במשרד החינוך לא יעבור על כך לסדר היום".

ממשרד החינוך נמסר ל-ynet בתגובה: "מדובר באירוע חמור. הנושא על כל היבטיו מצוי בבדיקה ובליווי צמוד של המשרד, ונפעל בהתאם לממצאים וללא כל משוא פנים".

מהעירייה שבתחומה אירע המקרה נמסר: "אגף החינוך בעירייה ומשרד החינוך מגנים בתוקף כל ביטוי של אלימות, ויעשו את כל הנדרש מול הנהלת בית הספר, כדי למנוע הישנות מקרים כגון אלה".

"המקרה נמצא בבירור במשטרה. אגף החינוך בודק פתרון לתלמיד, לרבות העברתו לבית ספר עירוני אחר, עד לסיום בירור הנושא", הדגישו בעירייה. וממשטרת ישראל נמסר: "בעקבות תלונה שהוגשה, נפתחה חקירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר