שבוע לפני

עסקני הקהילה בהלם: למעלה ממיליון שקלים - כבר גויסו

למעלה מ-1,800 תורמים ויותר ממיליון שקלים כבר גויסו - וכל זה כשהאתר טרם עלה לאוויר באופן רשמי. שבוע להתרמה הגדולה של קהילת הגר"ש אלתר, 'כיכר השבת' עם הגרף הסודי (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
מאות המשתתפים בכינוס (צילום: פיני מרגלית)

קמפיין ההתרמה של קהילת תלמידי הגאון רבי שאול אלתר טרם עלה לאוויר באופן רשמי, ועסקני הקהילה בהלם: למעלה מאלף ושמונה מאות תורמים נכנסו לאתר ותרמו כבר למעלה ממיליון שקלים. כל זאת, כאמור, עוד בטרם נפתח מועד ההתרמה הרשמי.

לידי 'כיכר השבת' הגיע תיעוד מהגרף הסודי שלעת עתה פתוח אך ורק לראשי הקמפיין, והמספרים מדברים בעד עצמם.

"קרה פה משהו מוזר, חריג בכל קנה מידה", מסביר אחד מראשי חברת צ'רידי המפעילה את הקמפיין. "בדרך כלל יוצאים בקמפיין הסברה כמה ימים לפני ההתרמה, ורק כשעולים לאוויר - התרומות מתחילות לזרום. תמיד יש לנו תרומות בודדות של אנשים מתוך הקמפיין או מסביבתם הקרובה, שמעדיפים להקדים את התרומה מסיבות שונות, אבל לרוב מדובר בעשרות בודדות. סך התרומה שלהם גם הוא לא יעלה על כמה עשרות אלפי שקלים.

הגר"ש אלתר (צילום: פיני מרגלית)

"במקרה של קהילת הגר"ש אלתר אנחנו עדים לסיטואציה הזויה. זה משהו חדש שנצטרך ללמוד אותו. עוד לפני התחלת ההתרמה הרשמית ביום רביעי הבא, האתר מתחיל לאותת לנו על עבודה מסביב לשעון. מאות אנשים מתנפלים על האתר ותורמים סכומים משמעותיים. נאלצנו להרחיב את השרתים כבר עכשיו. נצטרך להבין את האירוע הזה לעומק".

גם ראשי קהילת הגר"ש אלתר המומים: "ידענו שיש אהדה גדולה בציבור החרדי והדתי לראש הישיבה שליט"א, לדרכו הרוחנית ולתורתו. אבל לא חלמנו באיזה סדר גודל מדובר. אנחנו מסתכלים על המספרים, ולא מאמינים. ויש עוד שבוע למועד ההתרמה הרשמי. זו סייעתא דשמיא מיוחדת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר