"גנבו את המנדט"

ח"כ שלמה קרעי: "נפתלי בנט שקרן, חצי רפורמי"

ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) התארח באולפן 'כיכר השבת' ותקף את ראש הממשלה המיועד, נפתלי בנט, וטען כי מדובר בשקרן וחצי רפורמי שגנב את המנדט והקים ממשלה • צפו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לייבלה ון פראך. מפיק: איציק אוחנה)

ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) התארח באולפן 'כיכר השבת' ותקף את ראש הממשלה המיועד, נפתלי בנט, וטען כי מדובר בשקרן וחצי רפורמי שגנב את המנדט והקים ממשלה. הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "זו ממשלה שלא קמה עם מנדט שהיא קיבלה מהעם, אלא זו ממשלה שקמה עם מנדט שהיא גנבה מהעם, ולכן מה שאנו רואים כעת על השולחן זו גניבת בחירות.

ועדיין אולי אם נתניהו היה מציע את ראשות הממשלה המשולשת בזמן שהמנדט היה בידו, אולי לא היינו מגיעים למצב כזה של ממשלת שמאל?

"גם כשהמנדט היה בידי נתניהו הוא הציע הצעות נדיבות, כולל הצעה שמישהו אחר מהליכוד יעמוד בראשות הממשלה".

אתה שמעת על הצעה כזאת לפיה מישהו אחר מהליכוד יעמוד בראשות הממשלה?

"בהחלט כן. היו הסכמות כאלו מאחורי הקלעים, וניסינו לנהל משא ומתן מאחורי הקלעים. בתחילת הדרך היו הסכמות, אבל מרגע שבנט התחיל לנהל איתם משא ומתן מאחורי הקלעים, הכול ירד מהשולחן.

"בנט הוא שקרן ונוכל, ומה שהוא עשה לבוחרים שלו עם זה שערק מהם לממשלת השמאל המסוכנת הזו, זה מה שהוא עושה עם יתר הדברים, והממשלה הטהרנית והמתחסדת הזאת הולכת לעשות לנו הרבה דברים לא טובים גם במה שקשור לדמוקרטיה וגם בדברים שקשורים ליהדותה של מדינת ישראל".

אומר נפתלי בנט שיש לו זכות ווטו בכל מה שקשור לנושאי דת, ושהממשלה תפעל כרצונו בנושאים הללו.

"אתה יכול להאמין לבנט ששיקר ככה את בוחריו, שברגע האמת אם תהיה לו שאלה של פירוק הממשלה, או להיכנע למפלגות האחרות, שהחצי רפורמי הזה לא ייכנע?".

אתה חושב שבנט הוא חצי רפורמי?

"מי שנותן את משרד התפוצות לרפורמי הזה ממפלגת העבודה זה בנט, שנותן תקציבים כדי להביא לכאן רפורמים כאילו הם זרם רשמי ביהדות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר