באולפן ynet

'האופוזיציה הכי לוחמנית'; רפאל כהן מסביר

רפאל כהן, הכתב הפוליטי של 'כיכר השבת' התארח באולפן 'Ynet' והסביר על האסטרטגיה שנוקטים ויינקטו חברי הכנסת החרדים עכשיו, כשהם מוצאים את עצמם באופוזיציה (פוליטי)

כהן באולפן ynet (צילום: YNET)

הכתב הפוליטי של 'כיכר השבת', רפאל כהן, התארח היום (רביעי) ב'אולפן ynet' ועשה סדר לאחר ההצהרה המשותפת אתמול (שלישי) של יהדות התורה וש"ס.

"חברי הכנסת החרדים רוצים לקבוע את גבולות הגזרה, וכאשר בהסכמים הקואליציוניים ישנם סעיפים שהם נגד הסטטוס קוו, הם מבהירים לבנט ולפיד שהם יהיו האופוזיציה הכי לוחמנית שניתן. זו בשורה לא טובה עבור גדעון סער", אמר.

בנוסף, אומר כהן, כי "הם לא מאמינים להבטחות נפתלי בנט ששם וטו על דת ומדינה, הם אומרים שאם הוא לא הגשים את הבטחותיו לבוחר, למה שיקיים את מה שהוא מבטיח לציבור, בטח אחרי 2013 שזו הייתה הפעם האחרונה של החרדים באופוזיציה".

לדבריו, "הם ישמרו על קשר רציף בין לפיד, בנט וגנץ - שמנסה להיות הגורם המקשר בנושא הזה - כדי למנוע העברת חוקים כאלו בפועל ולצנן את האווירה".

במישור נוסף, "מטרת העל של החרדים היא לפזר את הכנסת, בכך שלממשלה הזו אין זכות קיום. הם לא יכולים להראות לציבור החרדי שהם מקבלים סעיפים כאלו בהסכמים בהבנה ולהעביר זאת בהבלגה".

בהמשך התווכח הכתב הפוליטי עם יוסף חדאד, על הצביעות שבה אותם אלו שזעקו כשהחרדים קיבלו תקציבים, אבל כעת, כשרע"מ קיבלה 52 מיליארד שקלים, אין פוצה פה. במהלך הויכוח הדגיש כהן כי הוא לא מלין על כך שהערבים מקבלים תקציבים אלא על כך שאין את אותו קול הזעקה כמו שהחרדים קיבלו תקציבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר