לראשונה מזה שנים

בלוק הושלך על אוטובוס בכביש 443: "הילדים צרחו"

אוטובוס עמוס בנוסעים חרדים, בהם ילדים רבים, שעשה את דרכו מי-ם למודיעין עילית, הותקף באבנים בידי פורעים ערבים, בעת שחלף בציר התנועה המרכזי 443, סמוך לבית חורון (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מראת האוטובוס השבורה (באדיבות המצלם)

לראשונה מזה שנים רבות, אוטובוס שנסע בכביש 443, ספג מטר אבנים, שהושלכו על ידי פורעים ערבים. רק בנס, האירוע הסתיים ללא נפגעים.

המקרה החמור התרחש הערב, בשעה 19:40, כאשר בקו 330 של חברת קווים, שעשה את דרכו מירושלים לשכונת ברכפלד במודיעין עילית, נשמע לפתע קול חבטה עזה, בעת שהיה כקילומטר לפני הישוב בית חורון.

הנזק הישיר, כך התברר מיד, היה למראות של האוטובוס, בהן פגע בלוק כבד שהושלך בידי הצעירים הערבים שעמדו על גבעה בצד הדרך ומיהרו להימלט מהאזור.

אחרי מספר דקות עצר האוטובוס, בשול הדרך, ונהגו ירד כדי לפרק את המראות ולפנות את השברים, בעוד אחד הנוסעים מתקשר למוקד 100 - שם נאמר לו שעליהם להמתין עד להגעת ניידת, אך בינתיים הנהג שב והמשיך בנסיעה.

אוטובוס חרדי שנרגם באבנים. ארכיון (צילום: ישראל מעוז)

אחת מנוסעות האוטובוס מתארת, בשיחה עם 'כיכר השבת': "קשה להסביר במילים מה שקרה, ברגע החבטה, ובעיקר כשהבנו שמדובר בפגיעה ישירה של בלוק שיידו פורעים ערבים. הילדים הרבים נכנסו להיסטריה, תינוקות צווחו ואמהותיהם ניסו להרגיע אותם - לא תמיד בהצלחה".

"לקח זמן רב, עד שהשקט היחסי חזר", מוסיף נוסע אחר, "תוך כדי שהנוסעים מעכלים מה אירע: אוטובוס מירושלים למודיעין עילית, בכביש מרכזי, היה תחת מתקפה לאומנית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר