הקרב על הליכוד

'הדוגמן' יירש את 'הקוסם' כיו"ר המפלגה?

ראש המוסד היוצא יוסי כהן זוכה לרוב בקרב הציבור כראוי להחליף את רה"מ נתניהו כיו"ר הליכוד • 59% מהמצביעים טענו שהציון של נתניהו בתחום החברתי: גרוע (חדשות, בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
כהן עם נתניהו (צילום ארכיון: חיים צח, לע"מ)

ללא שינויים דרמטיים, מחר יהיה יומו האחרון של בנימין נתניהו כראש ממשלת ישראל, אחרי 12 שנים וחודשיים רצופות בתפקיד. בסקר שערכה 'חדשות 12' לסיכום כהונת ראש הממשלה הארוכה ביותר, וממבט על פני העתיד, נראה כי מי שעד לפני שבוע כיהן בתפקיד ביטחוני הוא הראוי מכולם לירש אותו.

רוב הציבור, 32% מהציבור חושבים שח"כ ניר ברקת הוא המועמד הראוי ביותר להחליף את יו"ר הליכוד בנימין נתניהו. אחריו, עם 10% תמיכה, שר הבריאות יולי אדלשטיין. אחריו, באחוזי תמיכה חד ספרתיים: שר האוצר ישראל כ"ץ, שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן, שרת התחבורה מירי רגב ויו"ר הכנסת יריב לוין.

אולם בתרחיש בו ראש המוסד היוצא, יוסי כהן, נכנס ליריבות הזו, מרבית המשיבים, 27% במספר, סבורים שהוא האיש המתאים ביותר להחלפת נתניהו. אחוזי התמיכה בניר ברקת יורדים ל-16%, 8% לגלעד ארדן, 5% ליולי אדלשטיין ולישראל כ"ץ, 3% ליריב לוין ו-1% בלבד למירי רגב.

הנשאלים התבקשו להשיב איך הם מעריכים את תקופת כהונתו של נתניהו ב-12 השנים האחרונות במשרד ראש הממשלה בשלל תחומים המרכיבים את חיינו:

בהתייחס לתחום הביטחוני, 66% העריכו את התפקוד כטוב בסך הכל, 31% כגרוע בסך הכל, ו-3% השיבו שאינם יודעים.

בתחום הכלכלי, 59% סבורים שתפקודו טוב בסך הכל, זאת לעומת 39% שסבורים שהיה גרוע בסך הכל.

בתחום החברתי, 59% מעריך את תפקודו של נתניהו כגרוע בסך הכל. 36% מהמשיבים טענו שתפקודו טוב בסך הכל, ו-5% השיבו שאינם יודעים.

בתחום הבריאותי, 58% מהמשיבים העריכו כטוב בסך הכל, לעומת 39% שסבורים שהוא גרוע בסך הכל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר