מתקפה חסרת תקדים

ח"כ אייכלר: 'אסור היה להמר על העתיד - באשליות נתניהו'

ח"כ ישראל אייכלר מכריז מלחמה נגד הממשלה החדשה אך לא חוסך ביקורת על ההיצמדות החרדית לנתניהו; "היו שהלכו שבי אחרי הבטחות שווא ואשליות; חלומות של אדם השוקע למצולות" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אייכלר ונתניהו בימים טובים יותר (צילום: מאיר דהן)

ח"כ ישראל אייכלר מכריז מלחמה נגד הממשלה החדשה בראשות נפתלי בנט אך לא חוסך ביקורת על ההיצמדות החרדית לנתניהו ואומר כי "אסור היה להמר על עתיד עולם התורה והיהדות באשליות נתניהו".

בשיחה עם פעילי 'אגודת ישראל', מודה ח"כ אייכלר: "היינו אמורים להבין כבר לפני חודשיים שתם עידן נתניהו, לצערנו. גם לאחר שביבי איבד את המנדט, היו שהלכו שבי אחרי הבטחות שווא ואשליות שיבואו עריקים, להקים מעפר את ממשלת נתניהו הנופלת. היינו צריכים לדעת שאלו חלומות של אדם השוקע למצולות ומשקיע עמו את כל התלויים בו".

לדבריו: "מי שלא מוכן להמר על הדירה הפרטית שלו, אסור היה לו להמר על עתיד ילדים רעבים, הורים חסרי דיור, מלמדים בלי משכורת ועולם התורה וכל קדשי ישראל המצויים בסכנה".

באשר לממשלה החדשה, התבטא ח"כ אייכלר: "הממשלה החדשה מורכבת מאויבים מרים, שלא יחמלו על תינוקות של בית רבן. הם ירעיבו אותם, במטרה להוציאם לשמד, כפי שעשו לילדי העולים במעברות בימי בן גוריון. שלטון הדיכוי ינסה להצר את צעדי עולם התורה. הם מינו את אויב החרדים כשר אוצר השולט גם בוועדת הכספים ויפגע בכל הקדוש והיקר ליהדות".

"האם עשינו די כדי למנוע את השריפה שהשאירה אדמה חרוכה?", הוסיף ח"כ אייכלר: "כנראה שלא. אסור היה לשכוח שאנו בגלות קשה אצל יהודים. יהודי אינו תולה את עתיד עולם התורה וחינוך ילדי ישראל, באיש אחד הנופל מן השלטון ועלול להוריד אותנו במצולות הים הפוליטי יחד אתו. היה אפשר להעמיד את נתניהו בפני המציאות המרה ולומר בכנות: לצערנו אין לך 61 מנדטים ועליך להתחלק ברוטציה עם מישהו בימין שכן מסוגל להציל את עם ישראל, מידי שלטון זדים הרוצים להכחיד את הדת היהודית בארץ הקודש".

אייכלר הדגיש: "היינו צריכים לומר בקול ברור: 'אנו מעריכים את פועלך העצום למען עם ישראל בתחומי פעולה שונים, אך כעת השלמת שתים עשרה שנה בשלטון ולכל דבר טוב יש סוף. אם תיתן את מקומך לפחות ברוטציה חליפית למועמד אחר מהימין, נוכל להקים ממשלה מסורתית שתכבד את ערכי הדת ואת צרכי הציבור החרדי".

לדבריו: "עומדת בפנינו תקופה לא פשוטה ונילחם בשלטון הדיכוי בעוז וגבורה וקווי ה' יחליפו כוח בלי להתעייף. נצטרך להתמודד עם המצב החדש והקב"ה ישמור עלינו מפני כל אויבינו מבית ומחוץ. נעשה כל שביכולתנו הפרלמנטרית לעצור את הגזירות המאיימות עלינו.

"ניאבק למען קדשי ישראל ולמען צרכי היהדות החרדית. אם נצטרך, נרעיש שמים וארץ, תבל ומלואה. אבל בל נשקע ביאוש. כי לא יטוש ה' את עמו ונחלתו לא יעזוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר