'1 מול 119'. צפו

נתניהו על הרבי מליובאוויטש: "מורנו ורבנו"

ביומו האחרון בתפקיד, מצא ראש הממשלה נתניהו כמה דקות להקדיש לזכרו של הרבי מליובאוויטש, בתאריך פטירתו ג' תמוז, וסיפר פעם נוספת על הברכה שקיבל ממנו, האקטואלית מתמיד • צפו (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
נתניהו על הרבי, היום (צילום: מתוך הטוויטר הרשמי)

לרגל תאריך פטירתו של הרבי מחב"ד זי"ע, ג' תמוז, החל היום (ראשון), צילם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ככל הנראה ביומו האחרון בתפקיד זה, דברים לזכרו, וחזר על המסר ששמע ממנו: "תילחם עם 119, אבל רוחך לא תיפול".

"היום אנו מציינים 27 שנים להסתלקותו של מורנו ורבנו, הרבי מליובאוויטש, שהסתלק - אבל נשאר איתנו, ותמיד הוא נשאר איתי", פתח נתניהו, "אני זוכר את הפגישה הראשונה איתו, כשרק הגעתי לאו"ם, והוא אמר לי: בבית השקר, בבית האפילה הגדולה הזאת, תאיר נר שמפיץ אור יקרות של האמת ושל נצח ישראל. וכך השתדלתי לעשות תמיד".

רה"מ היוצא המשיך ושחזר: "אני זוכר גם את אחת השיחות האחרונות שלנו, כשאמרתי לו שאני חוזר לארץ, והוא אמר לי: טוב, אתה תילחם עם 119, אבל רוחך לא תיפול, כי תגבר".

הרבי מחב"ד (צילום: Mordecai baron / CC BY 3.0)

"אני חשבתי אז אולי שהוא הגזים, אבל הרבה פעמים זה מתקרב לאמת: בכל כך הרבה דברים הוא נגע באמת, שאנחנו צריכים לשמור על ארץ ישראל, על מורשת ישראל, ושאנחנו צריכים להבטיח את עתידו של עם ישראל בכל מקום, מתוך אהבת ישראל".

בנימין נתניהו סיים באיחול לחסידי חב"ד באשר הם: "אני מברך את כולכם, על כך שאתם ממשיכים במשימה הזאת".

צפו בדבריו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר