בנט התקשר להודות

ג'ו ביידן: "לישראל אין חברה טובה יותר מארה"ב"

נישא ארצות הברית ג'ו ביידן, ברך את נפתלי בנט ואמר: "הקשר המאחד את העמים שלנו הוא עדות לערכים המשותפים שלנו, ולעשורים של שיתוף פעולה הדוק" (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
ג'ו ביידן (צילום: שאטרסטוק)

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, שהוזכר היום (ראשון), בשני הנאומים - של ראש הממשלה היוצא נתניהו וראש הממשלה הנכנס, בנט, שיגר הערב ברכה לנפתלי בנט.

בדבריו אמר ביידן: "בשם העם האמריקני, אני מברך את ראש הממשלה נפתלי בנט, את ראש הממשלה החלופי ושר החוץ יאיר לפיד, ואת כל חברי הקבינט הישראלי החדש".

"אני מצפה", הוסיף ביידן, "לעבוד עם ראש הממשלה בנט בכדי לחזק את כל ההיבטים של מערכת היחסים ההדוקה והמתמשכת בין שתי מדינותינו".

הנאום היום של נתניהו (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

"לישראל אין חברה טובה יותר מארצות הברית", אמר נשיא ארה"ב והוסיף: "הקשר המאחד את העמים שלנו הוא עדות לערכים המשותפים שלנו, ולעשורים של שיתוף פעולה הדוק, וככל שאנו ממשיכים לחזק את השותפות שלנו, ארצות הברית נותרת בלתי מעורערת בתמיכתה בביטחון ישראל. הממשל שלי מחויב במלואו לעבוד עם ממשלת ישראל החדשה לקידום הביטחון, היציבות והשלום למען ישראלים, פלסטינים וכל האנשים באזור".

בנט הודה לנשיא ביידן על ברכותיו לרגל השבעת הממשלה החדשה, ועל מחויבותו ארוכת השנים למדינת ישראל וביטחונה.

בהמשך, שוחחו בנט וביידן, בטלפון. ראש הממשלה בנט הודה לנשיא ביידן על ברכותיו לרגל השבעת הממשלה החדשה, ועל מחויבותו ארוכת השנים למדינת ישראל וביטחונה. בנט ציין את הערכתו לנשיא ולתמיכתו בישראל במהלך מבצע שומר החומות, וציין כי הוא רואה בו חבר גדול של מדינת ישראל.

בנט משוחח הערב עם ביידן (קרדיט צילום: אריאל זנדברג)

המנהיגים, כך נמסר מלשכת בנט, הדגישו את חשיבות הברית בין ישראל לארה"ב, כמו גם את מחויבותם לחיזוק הקשרים בין המדינות ולשמירה על ביטחונה של מדינת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר