"נצא לעידן חדש"

המדינה הערבית הראשונה שמברכת את בנט: איחוד האמירויות

איחוד המדינות הערביות, הידידה הטרייה של ישראל במפרץ הפרסי, שיגרה הודעת ברכה לרה"מ החדש נפתלי בנט ולשר החוץ יאיר לפיד, והפכה למדינה הערבית הראשונה בעולם שעושה זאת (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
איחוד האמירויות. אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

לזרם הברכות המשוגרות מכל העולם לישראל, לרגל כינון הממשלה החדשה, בראשותו של נפתלי בנט, מצטרפת בצהרים (שני) איחוד המדינות הערביות - המדינה במפרץ הפרסי שחתמה בשנה שעברה הסכם נורמליזציה עם ישראל. בכך הפכה להיות המדינה הערבית הראשונה שמברכת את הממשלה החדשה בישראל.

"איחוד המדינות הערביות מברכת את ראש הממשלה נפתלי בנט ואת ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד על הקמת ממשלה חדשה בישראל", נכתב בהודעה שפרסמו משרד החוץ האמירתי בטוויטר.

עוד נכתב בהודעה: "אנו מצפים לעבוד יחד למען קידום השלום האזורי, חיזוק הסובלנות והדו-קיום, ולצאת לעידן חדש של שיתוף פעולה טכנולוגי, מסחרי ובתחום ההשקעות".

מוקדם יותר היום שיגרו את ברכותיהם לבנט נשיא רוסיה פוטין, ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי ונוספים.

הראשון שבירך את ראש הממשלה החדש בנט היה נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. "בשם העם האמריקני, אני מברך את ראש הממשלה נפתלי בנט, את ראש הממשלה החלופי ושר החוץ יאיר לפיד, ואת כל חברי הקבינט הישראלי החדש", אמר אמש ביידן.

"אני מצפה לעבוד עם ראש הממשלה בנט בכדי לחזק את כל ההיבטים של מערכת היחסים ההדוקה והמתמשכת בין שתי מדינותינו".

ביידן הוסיף: "לישראל אין חברה טובה יותר מארצות הברית. הקשר המאחד את העמים שלנו הוא עדות לערכים המשותפים שלנו, ולעשורים של שיתוף פעולה הדוק, וככל שאנו ממשיכים לחזק את השותפות שלנו, ארצות הברית נותרת בלתי מעורערת בתמיכתה בביטחון ישראל. הממשל שלי מחויב במלואו לעבוד עם ממשלת ישראל החדשה לקידום הביטחון, היציבות והשלום למען ישראלים, פלסטינים וכל האנשים באזור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר