צפו בהסבר

יעקב אשר: "תפקידנו להפיל את הממשלה, לא בגלל רצונות אישיים צרים"

"מטרתה העליונה של האופוזיציה היא להפיל את הממשלה, לא סתם מתוך רצונות אישיים צרים, אלא מאחר שדרכה של הממשלה הזו איננה נכונה", הסביר היום ח"כ אשר • צפו (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
יעקב אשר, היום במליאה (צילום: ערוץ כנסת)

במסגרת הנאומים הקצרים היום (שני) בכנסת, עלה חבר הכנסת יעקב אשר מיהדות התורה לדבר והבהיר: "תפקיד האופוזיציה אינו רק להפיל את הממשלה".

בפתח נאומו הראשון כחבר אופוזיציה, בירך ח"כ יעקב אשר את יו"ר הכנסת הנכנס ח"כ מיקי לוי; "אני בטוח שתעשה את תפקידך בשום שכל כפי שעשית כמיקי לוי האיש, לא בהקשר לפלטפורמה פוליטית כזו או אחרת".

בהמשך הסביר אשר את תפקיד החרדים באופוזיציה: "מטרתה העליונה של האופוזיציה היא להפיל את הממשלה, לא סתם מתוך רצונות אישיים צרים, אלא מאחר ואנחנו חושבים, כפי שראינו בהסכמים הקואליציוניים, שדרכה של הממשלה הזו איננה נכונה ואיננה טובה, הרי שהתפקיד שלנו הוא להפיל אותה ולהקים בהקדם ממשלה טובה ואחרת", אמר.

"אבל" הוסיף אשר להבהיר את עמדתו: "בזה לא תם התפקיד שלנו. לא באנו לכאן רק כדי להפיל את הממשלה, אנחנו צריכים להמשיך להיות כאן עבור האזרחים, לא רק בצעקות ובפיליבסטרים, אלא גם בעבודה סיזיפית מול משרדי ממשלה, בחקיקה, בתיקונים, בקבלת קהל, לשמוע את האנשים, לעזור להם, כל חבר כנסת יחד עם כל הצוות שלו, נמשיך להיות כאן בשביל האזרחים, בשביל הציבור שבחר בנו ובשביל הציבור שלא בחר בנו, נמשיך לעמוד לרשות כל אחד ואחד".

"בד בבד עם מלחמה אופוזיציונית קשה, מסורה, ישרה ואחראית, נמשיך לעבוד בכל נושא, בכל דבר, כי זה תפקידנו וזו שליחותינו ובסייעתא דשמיא גם נצליח", סיים ח"כ אשר את נאומו.

צפו בנאום

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר