מגבול ירדן

המבריחים נעצרו: סוכל ניסיון הברחת אמל"ח

המערך האוירי של המשטרה, מג"ב וצה"ל סיכלו אמש ניסיון הברחה של אמצעי לחימה מגבול ירדן. שלושת המבריחים נעצרו והמשטרה תבקש היום להאריך את מעצרם (אקטואליה)

הניסיון שסוכל (צילום: דוברות המשטרה)

במהלך פעילות הלילה (שלישי) של כוחות צה"ל והמשטרה, סוכל ניסיון הברחת אמצעי לחימה מגבול ירדן, שלושת המבריחים נעצרו.

לוחמי יחידת מג"ן (הפועלים לסיכול הברחות מגבולות ישראל) ולוחמי ימ"ס של משמר הגבול וכן כוחות צה"ל והמערך האווירי של משטרת ישראל, סיכלו כאמור הברחת אמצעי לחימה מגבול ירדן.

במהלך הפעילות נתפסו למעלה מ-20 כלי נשק שונים ביניהם רובי צלפים ותתי מקלעים אשר יועדו להפצה בתוך הארץ ובשטחי איו"ש. שלושת המבריחים אשר ניסו להימלט מהכוחות נעצרו בתום מרדף ממושך של הכוחות בסמוך לגדר הגבול ובעומק השטח.

במהלך הפעילות נפצעו מירי לוחם מילואים ואחד המבריחים מירי שבוצע בפעילות ואלה פונו לביה"ח סורוקה. שאר העצורים הועברו ליחידת מג"ן לחקירה, המשטרה תבקש היום להאריך את מעצרם.

כזכור, לפני מספר שבועות סיכלה היחידה 2 ניסיונות הברחה נוספים של עשרות רובים ואקדחים מגבול ירדן אשר אף הם יועדו על פי ההערכה להפצה בארץ ובגדה ואשר יועדו לשימושים פליליים ולפח"ע.

"משטרת ישראל תמשיך את פעילותה במישור הגלוי והסמוי תוך שימוש בכלל האמצעים העומדים לרשותה, על מנת לסכל הברחות מכל סוג שהוא מגבולות הדרום", נמסר מהמשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר