חבר הקואליציה של בנט

מנסור עבאס: "מצעד הדגלים הוא ניסיון להבעיר את האזור"

יו"ר רע"מ מנסור עבאס, שעל מפלגתו נשענת הקואליציה שבראשות נפתלי בנט, יוצא במתקפה בוטה נגד ההחלטה לקיים כעת את מצעד הדגלים בעיר העתיקה בירושלים: "התגרות משולחת רסן" (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
עבאס, והמצעד (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת / אבשלום ששוני, פלאש 90)

יו"ר 'הרשימה הערבית המאוחדת', ח"כ מנסור עבאס, תוקף את החלטת הגורמים המוסמכים לאפשר את קיומו של 'מצעד הדגלים', המתקיים בשעה זו (שלישי) בירושלים, וצפוי לעבור בעיר העתיקה.

מנהיג המפלגה האסלאמית בישראל, שותפו של ראש הממשלה נפתלי בנט לקואליציה, כתב: "מצעד הדגלים בירושלים היום הוא התגרות משולחת רסן, עיקרו צעקות שנאה והסתה לאלימות, וניסיון להבעיר את האזור למטרות פוליטיות".

"השר לביטחון פנים עמר בר לב", תוקף עבאס גם בכיר מפלגת העבודה, "כמו גם המשטרה, היו צריכים לבטל את המצעד. אני קורא לכל הצדדים לא להיגרר להסלמה, ולשמור על איפוק מרבי".

לדברי יו"ר רע"מ, "אין ספק שמטרת יוזמי המצעד, היא לאתגר את הממשלה החדשה ולהתיש אותה, בסדרת אירועים נפיצים בתקופה הקרובה, ולהחזיר אותנו אחורה להסלמה מיותרת, שתסכן חיי אדם - כפי שחווינו בחודש האחרון".

"הרשימה הערבית המאוחדת קוראת להשקיע מאמצים מדיניים, כדי להגיע להסדר מדיני בין שני העמים, הישראלי והפלסטיני; הסדר שיגשים את החזון אליו אנו שואפים: השגת שלום, ביטחון הדדי, שותפות וסובלנות בין שני העמים. זהו החזון היחיד שיכול לשים קץ לסכסוך עקוב מדם".

צעדת הדגלים, לפני שעה קלה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מנגד, מתן פלג יו"ר תנועת 'אם תרצו' - אחת ממארגני המצעד - אמר: "ירושלים מעולם לא הייתה חופשית ובטוחה יותר לכלל העדות והדתות, מאשר בזמן הריבונות הישראלית. אסור לנו לקפל את הדגלים ולוותר על הנכסים ההיסטוריים הללו, בגלל ארגוני טרור ושאר מבקשי רעה, ואנו שמחים שאלפי אנשים בחרו להניף את דגלי ישראל פה בגאון וללא כל פחד".

"נגד ארגוני הטרור אנחנו מעבירים מסר חד וברור: ירושלים היא בירתה הנצחית של ישראל. מדובר באירוע ערכי, חינוכי, לאומי וציוני, מהמעלה הראשונה", הכחיש יוזם צעדת הדגלים את טענות עבאס כי הוא נועד להוביל להסלמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר