צפו בתיעוד

אלפים מול 770 ביום ההילולא: חגיגת 'סיום הרמב"ם' העולמית

במוצאי יום ההילולא: אלפים גדשו את שדרת איסטרן פארקווי בחגיגת סיום הרמב"ם העולמי • אברהם פריד ומקהלת צבאות השם הלהיבו בניגונים • אורחי הכבוד: רבה של ירושלים הגרש"מ עמאר ורבה של רוסיה הגר"ב לאזאר (חסידים)

(צילום: ועד סיום הרמב"ם העולמי)

אלפים רבים גדשו ביום ראשון מוצאי יום ההילולא ג' תמוז, את שדרת איסטרן פארקווי הסמוכה ל-770 שבניו-יורק, שנסגרה לתנועה לכבוד מעמד סיום לימוד המחזור ה-40 בספר הרמב"ם, כתקנתו של הרבי מליובאוויטש זי"ע, שאורגן כמיטב המסורת בידי 'צעירי אגודת חב"ד העולמית'.

את הערב הנחה יו"ר צא"ח הרה"ח ר' שמואל מנחם מענדל בוטמן. כיבדו את הקהל בהשתתפותו, ונשאו דברים אורחי הכבוד, רבה של ירושלים הראשון לציון הגאון רבי שלמה משה עמאר שבדבריו התייחס לקדושתו של היום, ג' תמוז - יום ההילולא של הרבי, ורבה הראשי של רוסיה הגאון רבי בערל לאזאר.

כמו-כן השתתפו ונשאו דברים, חברי בית הדין של שכונת 'קראון הייטס' הגה"ח הרב אברהם אזדבה והגה"ח הרב יוסף ברוין, אשר נשאו דברים בשם תושבי השכונה, וכן חבר בית דין רבני חב"ד השליח הגה"ח הרב יוסף הכט.

גדול הזמר החסידי ר' אברהם פריד הוביל את החלק האומנותי במחרוזת ניגוני שמחה והתעוררות, יחד עם מקהלת 'קאפעלע' ותזמורתו של ר' חוני מילעקי. כן התקיימה במהלך הערב הופעה של מקהלת צבאות השם השכונתית.

בחגיגה הגדולה אף השתתפו נציגים מחצרות חסידויות באזור, שמסרו את ברכת רבותיהם, ולמשתתפים הרבים חולקה תשורה ייחודית - מורה שיעור מהודר למחזור ה-41 בלימוד הרמב"ם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר