מתקפה חריפה

דודי אמסלם: "בנט שקרן, רמאי ונוכל, הוא לא ראוי"

השר לשעבר, ח"כ דודי אמסלם, התארח באולפן 'כיכר השבת' ותקף בחריפות את ראש הממשלה, נפתלי בנט: "הוא אדם חצוף, נוכל ושקרן. הוא לא ראוי לכהן כנציג ציבור" • צפו (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לייבלה ון פראך. מפיק: איציק אוחנה)

השר לשעבר, ח"כ דודי אמסלם, התארח באולפן 'כיכר השבת' ותקף בחריפות את ראש הממשלה, נפתלי בנט: "הוא אדם חצוף, נוכל ושקרן. הוא לא ראוי לכהן כנציג ציבור". הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "הם משתמשים בו (בנפתלי בנט. י-כ). הרי כל המטרה שלהם הייתה להפיל את נתניהו. עכשיו בלי בנט אי אפשר להפיל את נתניהו זאת היא המשימה. הרי אם מחר נתניהו פורש הם מדיחים את בנט בשנייה ורבע.

"למה שיתנו לו להיות ראש ממשלה לכן הוא כלי. הוא כלי שהוא בעצם החליט שהוא בעצם אדם אופורטוניסט, זה מה שחושב לו, לא עם ישראל לא הדרך לא המצביעים שלו. אני חושב שהוא אדם חצוף, נוכל ושקרן.

זה לא מוגזם קצת?

"למה?.. בוודאי!".

לא היית רוצה שיגידו ככה על ראש הממשלה נתניהו

"לא הבנת, ראש הממשלה נתניהו לא נוכל. מעולם הוא לא רימה אף אחד. בוודאי לא את הציבור. איש ציבור שמתנהג כמו נפתלי בנט גם כמו גדעון סער, לא צריכים להיות בפוליטיקה. לטעמי. אבל אני חושב עדיין שהוא אדם לא לגיטימי. אני חושב שהציבור מבין... בוודאי.. כל הציבור מבין, שהוא רימה את הציבור שלו. שהוא נוכל. עכשיו, יכול להיות שמישהו שקרן, רמאי ונוכל ועדיין הוא הגבאי של הבית כנסת.

"הם בעצם רוצים ליצר כאן מצב של מדינה אולטרה ליברלית פרוגרסיבית שהמשמעות היא בעצם שכל הנושא של מסורת ישראל במרחב הציבורי לא קיים".

אתה חושב שהשמאל רוצה למחוק את הזהות היהודית במדינת ישראל?

"בוודאי. זאת האידיאולוגיה. שחברת הכנסת זנדברג מגישה הצעת חוק שאם יניחו לילד תפילין... תהיה שנת מאסר.. אני מתחלחל הרי גדול האנטישמיים... זה היה הגזירות של היוונים. עכשיו זה השמאל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר