"לא יתקיימו במעון פגישות רשמיות"

בנט דרש את פינוי בלפור תוך שבועיים והסכים ל-3 שבועות

לאחר הדיווח בתקשורת, על כך שבנט דורש מנתניהו לפנות את בלפור תוך שבועיים, יצאה הודעה כי יש תאריך לפינוי • במקביל, לפיד ידע על תקיפת צה"ל רק מהתקשורת, וביקש שזה לא יחזור (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
בנט ונתניהו. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

נפתלי בנט החליט שאת כהונתו יעביר בביתו הפרטי ברעננה, ואילו המעון הרשמי של ראש ממשלת ישראל, בשכונת רחביה בירושלים, ישמש אותו בסופי שבוע ובאירועים רשמיים חשובים.

לכן, כבר טרם הושבע, העביר בנט מסר לראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, כי הוא אינו מאיץ בו לפנות את המעון הרשמי ברחוב בלפור.

כעת, פחות משבוע לאחר ההשבעה, הערב (שבת) דווח כי ראש הממשלה העביר מסר חדש לראש האופוזיציה הנכנס: פנה את הבית ברחוב בלפור תוך שבועיים בדיוק, , לאחר הפרסום יצאה הודעה רשמית, כי יש תאריך לפינוי.

בנוסף, בנט הודיע כי ידאג להעביר חוק לפיו ראש ממשלה יעזוב את המעון הרשמי תוך 14 יום מהרגע בו הושבעה ממשלה חדשה.

בתוך כך, ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד לא היה מרוצה מההתנהלות איתו בליל שישי, עם תקיפת צה"ל ברצועת עזה, כך דווח ב'חדשות 12'.

על פי הדיווח, שר החוץ הטרי שמע על התקיפה רק מהתקשורת, והעיר לאנשי המל"ל יום למחרת על כך שזה לא נודע לו מהם. בתגובה השיבו הגורמים הביטחוניים כי תקיפה זו אושרה כבר על ידי הקבינט המדיני-ביטחוני היוצא, ולכן לא התקיימה התייעצות נוספת. ראש הממשלה החליפי השיב מצידו כי ציפה לפחות לקבל הודעה על כך.

בתוך כך, כשעה לאחר הפרסום, יצאה הודעה משותפת לנתניהו ובנט בה נאמר: "לשכת ראש הממשלה, נפתלי בנט, ולשכת יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, תיאמו הערב את מועד החילופים במעון רה"מ הרשמי ברחוב בלפור. סוכם, כי יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, ובני משפחתו יסיימו את שהותם במעון עד ל-10 ביולי 2021, עד אז, לא יתקיימו במעון פגישות רשמיות. ביום א׳, 11 ביולי, יעבור המעון לשימוש ראש הממשלה בנט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר