נערכים מראש

550 שוטרים יאבטחו את "אומן ראש השנה"

בישיבה משותפת של דיפלומטים מישראל ומאוקראינה, ראשי משטרה, כוחות רפואה וחירום ונציגות מטעם חסידות ברסלב - הוחלט על דרכי ההיערכות להמונים, בעוד חודש וחצי (חסידים)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
השגריר ליאון במתחם הציון (צילום: טוויטר / יואב ביסטריצקי)

בישיבה משותפת של שגריר ישראל באוקראינה ושגריר אוקראינה בישראל, בכירי משטרה, כוחות הרפואה ונציגות מטעם חסידות ברסלב, הוחלט על ההיערכות לאירוע הגדול של ראש השנה על ציונו של רבי נחמן מברסלב זצוק"ל.

הישיבה התקיימה בעיר אומן בסוף השבוע, בצמוד לסיור שקיים השגריר החרדי של ישראל באוקראינה, יואל ליאון, יחד עם משלחת דיפלומטית - במתחם הציון.

לאחר שליאון התפלל על קברו של רבי נחמן, התיישב לישיבת עבודה משותפת יחד עם בכירים רבים, ביניהם סגן שגריר אוקראינה בישראל, יואב ביסטריצקי; מושל מחוז צ'רקאסי, אלכסנדר סקיצ'ו ועוד.

כמו כן השתתפו ראשי המשטרה, ארגוני החירום הממשלתיים וכוחות הרפואה. יצויין כי דיפלומטים ישראלים כבר פגשו בנפרד את ראש עיריית אומן, אירנה פלטנבה.

את חסידות ברסלב ייצג בישיבה הרב נתן בן נון, יו"ר 'איחוד ברסלב באומן', לצד עורכת הדין של עמותת החסד שבראשותו.

בין היתר סוכם בישיבה כי 550 שוטרים אוקראינים יופקדו על הסדר ועל בטחונם של המבקרים כמו גם על שלומם של תושבי האזור, לאחר שנת קורונה שבה החסידים התקשו להגיע למקום.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', יום לפני כן קיימו הרב בן נון, העסקן החסידי מניו יורק הרב דוד נידרמן, ושגריר אוקראינה בישראל איבן קורניצ'וק, שיחת זום - שבה דוברו בין היתר נושאים כמו הפרות חוק ועבירות בנייה במקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר