"שיעשו חוק שסתיו הוא הרב הראשי"

חבר ה'מועצת': "הבחירות לרבנות הראשית - כמו ברוסיה"

הגאון רבי דוד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה, במתקפה חריפה נגד כוונת בנט וכהנא לשנות את גוף הבוחר את הרבנים הראשיים: "הציבור משקץ את האנשים שלהם שבכל זאת הם הפסידו" (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יחווה דעת)

חבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי דוד יוסף, במתקפה חריפה נגד כוונת ראש הממשלה, נפתלי בנט, והשר לשירותי דת, מתן כהנא, לשנות את גוף הבוחר את הרבנים הראשיים בכדי להבטיח בחירת רב ראשי מהציונות הדתית: "הציבור משקץ את האנשים שלהם שבכל זאת הם הפסידו".

במהלך שיעורו השבועי בבית המדרש 'יחווה דעת', התבטא הגר"ד יוסף: "הרב קוק למשל התנגד בתוקף שיהיו נשים בגוף הבוחר של הרבנים הראשיים, הוא לא הסכים. אחר כך הגיעו אנשי 'המזרחי', שהם כל הזמן מדברים בשם הרב קוק, הם הכניסו גם נשים, היום מי שידבר נגד יגידו שהוא לא נורמלי כלל. אז הרב קוק כבר לא שווה בשבילם. לאט לאט הכניסו חילונים ועוד חילונים".

לדבריו: "לפני שלושים שנה הם שינו את החוק ועשו גוף בוחר שהממשלה ממנה איזה רבע מהבוחרים, אתם מבינים מה זה? זה כמו ברוסיה, יש גוף בוחר של מאה חמישים איש והם ממנים".

חבר ה'מועצת' תקף: "ועכשיו גם את זה הם רוצים לשנות. למה? כי בפעם הקודמת הממשלה הייתה של בנט ולפיד והם מינו את כל אלה שלהם ובכל זאת הם הפסידו. עד כדי כך הציבור משקץ את האנשים שלהם שבכל זאת הם הפסידו.

"אני לא יודע למה לשנות גוף הבוחר, שיעשו חוק שסתיו הוא הרב הראשי למשל. למה צריך את כל הכאב ראש הזה, למה לעשות כאילו?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר