צפו במעצרים

רשת גדולה למכירת נשק בלתי חוקי נחשפה

בהמשך לפעילות הסוכן המשטרתי אשר הופעל ע"י להב 433, נעצרו 16 חשודים בסחר באמל"ח ונרכשו 29 כלי נשק בעשרות עסקאות שבוצעו בחודשים האחרונים (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

בהמשך לפעילות הסוכן המשטרתי אשר הופעל ע"י להב 433, נעצרו 16 חשודים בסחר באמל"ח ונרכשו 29 כלי נשק בעשרות עסקאות שבוצעו בחודשים האחרונים. בטקס שנערך אמש במעמד מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי וראש להב 433 ניצב, מוטי לוי, נחשף הסוכן שהביא להפלת עשרות העצורים בפרשה.

מפכ"ל המשטרה רנ"צ, יעקב שבתאי אמר בטקס: "משטרת ישראל על מערכיה עושה עבודה מאומצת בכדי לצמצמם את תופעת השימוש באמל"ח בחברה הערבית. אנו פועלים כל העת במסגרת תחנות המשטרה שהקמנו בכפרים ובערים הערביות ובמסגרת מפקדות מג"ב שהקמנו במוקדים בהם היה צריך ריכוז מאמץ משטרתי מול ארגוני הפשיעה הבכירים".

"לצד הצלחות רבות ישנה עוד עבודה לעשות ועל כן הקמנו את אגף "סייף" שיהווה שובר שוויון ארצי במאבק המשטרה בפשיעה בחברה הערבית ועוד צפויות לצאת אל הפועל תכניות נוספות עליהן אנו עומלים בימים אלה", הבטיח שבתאי.

"מבצע מורכב שכזה בסיומה של הפעלת סוכן, הוא תולדה של חודשים על גבי חודשים של עבודה מאומצת ומקצועית בה לקחו חלק מעגל מצומצם של טובי החוקרים ואנשי המודיעין במשטרה. תוצאות הפעלת הסוכן הן משמעותיות מאוד. במעצרם של סוחרי נשק מנענו עשרות עסקאות נשק וכנראה גם אירועי ירי, פציעה ואולי אף רצח", אמר המפכ"ל.

ראש להב 433, ניצב מוטי לוי אמר בטקס: היום הגיעה לסיומה הפעלה משמעותית עם יחידת הסוכנים של להב 433, שתכליתה הפללת חשודים העוסקים בסחר, מכירת אמל"ח בשטחי איו"ש לתוך תחומה של מדינת ישראל. אמל"ח שייתכן והיה מופעל כלפי אזרחים ואף כלפי שוטרים, להב 433 באמצעות מחלק הסוכנים והחידות השונות, ימשיכו לפעול במרץ ובנחישות לגדוע את ידם של אלו הסוחרים באמל"ח ומסכנים את ביטחון אזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר