המחדלים בנתב"ג

בנט נגד בנט: "אצלי זה לא היה נכנס"; צפו

ממשלת ישראל בראשות נפתלי בנט מתמודדת בימים באלו בהתפרצות מחודשת של הקורונה, בעיקר בשל חוסר השליטה על נתב"ג • כך תקף בנט את התנהלות הממשלה • צפו (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

ממשלת ישראל בראשות נפתלי בנט מתמודדת בימים באלו בהתפרצות מחודשת של מגיפת הקורונה, בעיקר בשל חוסר השליטה על נתב"ג וחוסר הבדיקות לצד המוטציה ההודית המדבקת בקצב מהיר יותר.

לפני מספר חודשים, עת התמודדה ישראל עם גל התפרצות נוסף בשל המוטציה הבריטית, התארח ח"כ נפתלי בנט באולפן 'כיכר השבת', ותקף את התנהלות הממשלה בראשות בנימין נתניהו.

לדברי בנט: "אבל מי הכניס את המוטציה הבריטית? למה הם הכניסו? אצלי זה לא היה נכנס. זו לא חוכמה בדיעבד, כשאני כתבתי את התוכנית עוד לא הייתה המוטציה הבריטית ואמרתי 'תבדקו, תקיימו בדיקות לפני העליה למטוס ועם הנחיתה, תמנעו את זה".

בנט הוסיף ותקף: "הרי כל המהלך המופלא של החיסונים של פייזר נפגע קשות, היינו יכולים להיות כבר אחרי הקורונה. איך ביד אחת אתה מביא חיסונים וביד השניה אתה פותח את נתב"ג, והביאו מדובאי, ומדרום אפריקה ומאנגליה את כל המוטציות שבאמת היום הורגים את ילדינו, זה אסון, אפשר אחרת".

בנט הוסיף והצהיר: "אנחנו בעז"ה אחרי הבחירות, אם יהיה לנו מספיק כוח, נקים ממשלה לאומית רחבה שתטפל בסוף סוף באזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר