קריסת הפארנצ'עס

האסון בקרלין: האברך ר' אליהו קרעפל ז"ל

בבית החולים הדסה עין כרם נפטר הלילה האברך ר' אליהו קרעפל ז"ל, שנפגע באסון הפארנצ'עס בערב חג השבועות בקרלין. בכך עלה מספר הקורבנות באסון לשלושה (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
ר' אליהו קרעפל ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

כחודש וחצי לאחר אסון הפארנצ'עס בגבעת זאב, עלה לשלושה מספר ההרוגים באסון. בבית החולים הדסה עין כרם נפטר (הלילה (חמישי) האברך ר' אליהו קרעפל ז"ל, מחסידי קרלין בעיר ביתר עילית, בן 39 בלבד בפטירתו.

ר' אליהו ז"ל נולד ברוסיה, ובילדותו הוא עלה לישראל, ללא בני משפחה, ובהמשך השנים הוא התקרב לחסידות קרלין, והפך לאחד מבני הקהילה בביתר עילית.

המנוח שנפצע קשה מאד באסון, אושפז מאז בבית החולים הדסה עין כרם, שם הוא טופל במסירות ע"י הצוות הרפואי שאף הצליחו לייצב ולשפר את מצבו מאד, בעיקר בשבועיים האחרונים.

מכריו מספרים בכאב כי במסגרת השיפור במצבו, הוא אף שוחרר לפני מספר ימים מהמחלקה הפנימית, תוך שכולם היו בטוחים שהוא יצא מכלל סכנת חיים, אך אמש חלה שוב התדרדרות במצבו, מה שאילץ את הצוות הרפואי להרדימו שוב, עד אשר הוא השיב את נשמתו לפני זמן קצר למגינת לבם של מכריו וידידיו.

לפרנסתו עסק המנוח בתחום התיווך, ומכריו מעידים על אדם חביב וישר דרך, שהאיר פניו לכל סובביו, בצניעות ובענווה, אשר נהג לעשות מעשי חסד רבים בסתר.

בפטירתו לא הותיר אחריו המנוח זרע של קיימא, והציבור נקרא ללמוד לעילוי נשמת ר' אליהו בן מאריא. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

על מועד הלווייתו נמשיך ונעדכן כאן ב'כיכר השבת'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר