הנשיא לשעבר נוקם

מבוכה למנהיג העליון של איראן: גיסו קיים קשר חשאי עם ישראל?

סערה באיראן: הנשיא לשעבר, המסוכסך עם עלי חמינאי, טוען כי גיסו של המנהיג העליון קיים בעבר קשר חשאי עם ישראל ואף תכנן לבקר בארץ. גורמי ממשל לא נותרו חייבים (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: http://www.rouhani.ir/)

האם גיסו ואיש אמונו הפוליטי של המנהיג העליון באיראן, עלי חמינאי, מקיים קשר סודי עם ישראל? לפי מחמוד אחמדינג'אד, הנשיא האיראני לשעבר, שבבחירות האחרונות נפסל מלהתמודד, התשובה חיובית.

לפי טענתו של אחמדינג'אד, באתר איראני המקורב אליו, חסן באקרזאדה-חוג'אסתה - אחיה של רעיית המנהיג העליון חמינאי, שבמשך שנים שימש כמנהל הרדיו של איראן - נסע עם בני משפחה להודו לפני כ-12 שנה כאורחיה של חברה ישראלית.

תכנונו של באקרזאדה, לפי הפרסום, היה להמשיך מהודו לתל אביב דרך טורקיה, אולם הנסיעה בוטלה ברגע האחרון לאחר שתכנונה התגלה. בשל כך באקרזאדה הודח מניהול הרדיו ועבר למחלקת השיכון של רשות השידור הממלכתית.

עוד טוען אחמדינג'אד, כי הסיבה שבגינה לא הועמד גיסו של רוחאני לדין היא "שיקולים מסוימים" שמנעו זאת. נקל לשער שכוונתו היא שהמנהיג העליון התערב לטובת קרובי משפחתו.

משמרות המהפכה באיראן, כצפוי, מכחישים את הסיפור ותוקפים את אחמדינג'אד שמשרת את אויביה של איראן. גורמים שונים מטיחים בו רפש, ואחד אף השווה אותו לשר תעמולה נאצי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר