מתקפה חריפה

אייכלר: הממשלה רוצה להרעיב ילדים כדי להוציאם לשמד

ח"כ ישראל אייכלר במתקפה חריפה נגד הממשלה החדשה בראשות נפתלי בנט, יאיר לפיד ואיווט ליברמן וטוען כי הממשלה מתכוונת להרעיב ילדים חרדים כדי להוציאם לשמד • צפו בדברים (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לייבלה ון פראך. מפיק: איציק אוחנה)

ח"כ ישראל אייכלר במתקפה חריפה נגד הממשלה החדשה בראשות נפתלי בנט, יאיר לפיד ואיווט ליברמן וטוען כי הממשלה מתכוונת להרעיב ילדים חרדים כדי להוציאם לשמד. הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

אני רוצה לצטט דברים שלך: "הממשלה החדשה מורכבת מאויבים מרים שלא יחמלו על תינוקות של בית רבן במטרה להוציאם לשמד כפי שעשו לילדים במעבורות בזמן בן גוריון", לא הגזמת?

"הלוואי והייתי מגזים, יש דברים שאומרים - 'מה אתה יודע מה יהיה בעתיד'? אבל מה שהיה בעבר אני יודע, האם זה לא היה כך בזמן המעבורות"?".

אתה חושב שאיווט ליברמן ויאיר לפיד ירעיבו את הילדים על מנת להוציאם לשמד?

"כן. בפירוש, הם לא יהססו לעשות את זה. בשפה של איווט ליברמן הוא לא אמר את זה כמו שאני ואתה אומרים את זה, הוא אומר את זה בשפה אחרת - 'אני לא מתערב להם שהם לא יתערבו לי, ואני ידאג שכל אחד מהם יזכה להשכלה', כדי שיוכלו לפרנס את עצמם ולא יחיו בנדבות.

"זאת אומרת שהמטרה הראשונה של הממשלה זה להרעיב ולסגור את הברזים, ושכמה שיותר חרדים יעזבו את הישיבות והכוללים וינשרו לצד היותר חילוני ולייטי, הם פשוט 'אורבים' לכל נפש יהודית שתצא לתרבות רעה, ואנחנו נלחמים שכל נפש יהודית תבוא ללמוד את התורה ולהתקרב לתרבות היהודית, זה המאבק על הזהות היהודית של המדינה, דור העתיד הם העתיד שלנו והם רוצים לעשות פי עשר ממה שעשו ב-2013 ואף אחד לא יוכל לעמוד מול ליברמן"."

אומר נפתלי בנט בנאומו הראשון פנה לחרדים ואמר שאמנם המפלגות החרדיות בחרו שלא להצטרף לממשלה אבל אני כאן כדי לשמור עליכם

"הוא אומר דבר יפה שהוא לא יכול לעמוד בו, אני לא מאמין לו. כולם אומרים שהם דואגים לחרדים - רק שלא יהיו חרדים. מישהו שאל אותי - 'אתה בטוח ששונאים חרדים'? אמרתי לו - 'אם הם יפסיקו להיות חרדים לא ישנאו אותם'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר