חוזרים אחורה?

מתי חובת עטיית מסיכות - תחזור? זה מה שהחליטו השרים

בדיון סגור שקיים ראש הממשלה נפתלי בנט יחד עם צוות שרים התקבלה ההחלטה כי באם ממוצע החולים יעבור את רף ה-100 חולים ביום - במשך שבוע, חובת עטיית המסיכות תוחזר מיד (בריאות)

אילוסטרציה (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

ראש הממשלה נפתלי בנט החליט היום (רביעי) לאחר דיון עם מספר שרים, כי חובת עטיית מסיכות בחללים הסגורים תחזור באם ממוצע החולים השבועי יעמוד על מאה חולים חדשים ביום.

דברי שר הבריאות במליאת הכנסת, היום (צילום: ערוץ כנסת)

עוד הוחלט כי אישור כניסת תיירים לישראל תדחה בחודש. שר הבריאות ניצן הורביץ אמר במליאת הכנסת היום (רביעי) "סגרנו את הפרצה, אין אנשים שיוצאים מנתב"ג בלי לעבור בדיקה. התחלואה בימים האחרונים נגרמת כתוצאה מהפרות בידוד. אנחנו נקבע קנס של אלפי שקלים על מי שייתפס ששהה במדינה מסוכנת".

במענה לביקורת על התנהלות הממשלה בימים האחרונים מול נתב"ג אמר הורביץ כי "לא רק שלא הופקרנו אנחנו בשליטה חזקה על העניין הזה. ביום שישי הייתה בעיה נקודתית של אותו יום, הגיעו המון טיסות באותו זמן ונוצר צוואר בקבוק אנחנו פתרנו את זה" אמר.

ראש מדור חקירות במשטרה, סנ"צ זיו שגיב על ההיערכות המשטרתית (צילום: ערוץ כנסת)

"כבר בשבת יותר מהכפלנו את עמדות הבדיקה ומאז אין תורים. כל אדם שנכנס לישראל כל אדם עובר בדיקה בשדה התעופה בין אם הוא מחוסן או לא מחוסן, ישראלי או זר. אין אנשים שיוצאים מהשדה בלי לעבור בדיקה. את ההתקלה הזאת שהייתה או הפרצה סגרנו".

עוד אמר הורביץ כי מי שיכנס לישראל ממדינה שמוגדרת 'מסוכנת' ייקנס. לדבריו, "נקבע איסור לצאת למדיניות המסוכנות אבל אף אחד לא בדק את זה, או לא היה לו סמכות לבדוק את זה ולהטיל עונש. אנחנו נביא עכשיו תקנה חדשה ואנחנו נקבע קנס של אלפי שקלים על מי שייתפס ששהה במדינה מסוכנת וכדי למנוע את היציאה למדינה מסוכנת אתה תצטרך להביא אישור מוועדת חריגים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר