עולה להתקפה

בצלאל סמוטריץ': לבנט אין גבולות, מתן כהנא משחק באש

יו"ר 'הציונות הדתית', בצלאל סמוטריץ', עולה להתקפה נגד רה"מ בנט: "אין לו קווים אדומים גם על חשבון יהדותה של המדינה". על מתן כהנא: "משחק באש, והוא לא מבין לאן הוא מוביל אותנו" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה)

יו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ', עולה להתקפה נגד ראש הממשלה, נפתלי בנט: "אין לו קווים אדומים גם על חשבון יהדותה של המדינה". על מתן כהנא: "משחק באש, והוא לא מבין לאן הוא מוביל אותנו". הריאיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "ימינה חתמה על הסכם קואליציוני שיש בו בסופו של דבר ווטו פיקטיבי, אבל היא גם חתומה על הסכם שיש בו אסון, אם הם חלילה ימומשו, ובנט שכבר הוכיח שאין לו קווים אדומים, הוא יחצה כל קו שישרת את האינטרס הפוליטי שלו.

"אם הוא יבין שהוא צריך לשמר את הקואליציה שלו באמצעות 'תן וקח', זה מה שהוא יעשה גם על חשבון יהדותה של מדינת ישראל".

"אני הייתי שר תחבורה", הוסיף סמוטריץ': "נושא התחבורה הציבורית בשבת זה אירוע שמתנהל בין שר התחבורה לשר האוצר. לא צריך בשביל זה חקיקה כלשהי או הגעה לכנסת, אלא אך ורק מקור תקציבי.

"הנושא הזה מופיע בהסכם הקואליציוני גם של מירב מיכאלי וגם של ליברמן, ולכן נפתלי בנט לא קשור בכלל לנושא, ואין לו גם שום זכות ווטו, שניתן לו רק בענייני ממשלה וחקיקה".

יו"ר 'הציונות הדתית' תקף את שר הדתות מתן כהנא ואמר: "שר הדתות משחק באש, והוא לא מבין לאן הוא מוביל אותנו. הוא חושב שהוא יכול להנדס את התהליך ולקבל רב ציוני, והוא לא מבין שבסוף כשהסכר ייפרץ, אנחנו נפרק את הגיורים ואת הכשרות, ונפרק את מוסד הרבנות ואת המועצות הדתיות.

"המהירות שבה הוא אימץ את כל השקרים הנרטיביים והאנטישמים של השמאל, תביא לכך שהוא יהפוך לעבד נרצע שלהם, וזאת במסגרת ריקודי ה'מה יפית שלו', ואני מקווה לפעול יחד עם חבריי כדי שהממשלה הזאת תיפול כמה שיותר מהר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר