100 אלף דולר

ניסיון הסחיטה נכשל ברגע האחרון • תיעוד

שישה חשודים בדואים, נעצרו הלילה, כאשר נתפסו על חם מגיעים לגבות 'דמי שמירה' של מאה אלף דולרים, מבעל עסק, שמספר ימים לפני כן גרמו לו נזק אדיר • צפו בתפיסה (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
תפיסת החשודים בפרוטקשן (צילום: דוברות המשטרה)

פרוטקשן בדרום הארץ: שישה חשודים בדואים נעצרו הלילה (רביעי) בבית קמה, לאחר שעל פי החשד ניסו לבצע סחיטה של 100 אלף דולר, שהשתבש ברגע האחרון.

בתחילת השבוע התקבל דיווח במשטרה, על חשודים שהגיעו לבית עסק סמוך לקריית מלאכי, גרמו לו נזק ונמלטו מהמקום, זמן קצר לאחר ביצוע הנזק שנועד ככל הנראה לאיים, החלה מסכת סחיטה באיומים כלפי בעל העסק, במהלכה יצרו עמו קשר החשודים, ודרשו ממנו עפ"י החשד להעביר לידיהם סכום של כ-100 אלף דולרים, ותמורת זאת יוודאו כי בית העסק שלו לא יפגע בשנית.

במהלך החקירה הסמויה שנוהלה בשיתוף פעולה של היחידה המרכזית בלכיש ותחנת קריית מלאכי, התבררה זהותם של החשודים הבדואים.

בשלב זה החלו לרקום במשטרה פעילות מבצעית מתוחכמת, שיצאה אל הפועל הלילה בשילוב כוחות מיוחדים של יס"מ לכיש, יחידת המסתערבים של מג"ב בדרום, יחידת יואב, תחנת רהט ויחידות מחוזיות וארציות נוספות.

במהלך הפעילות המבצעית שנערכה הלילה, נערכו כוחות המשטרה הסמויים באזור בית קמה, לשם הגיעו החשודים במטרה לקבל לידיהם את הכסף אותו דרשו מהקורבן, ועם מתן האות, פשטו עליהם השוטרים ועצרו 6 חשודים לחקירה, כשברשותם נתפסו אקדח תרסיס מדמיע, וכן 2 הרכבים עמם הגיעו.

החשודים הועברו לחקירה ביחידת ימ"ר לכיש בחשד לעבירות של סחיטה באיומים, קשירת קשר לפשע ועבירות נוספות, והיום הם יובא בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.

"משטרת ישראל פועלת בנחישות ובאפס סובלנות כלפי עבירות חמורות בתחום הפשיעה בכלל, ובפרט כאשר מדובר בעבירות של סחיטת כספים באיומים של בעלי עסקים המנסים להתפרנס באופן לגיטימי, ומוצאים עצמם נדרשים לשלם סכומי עתק תוך איומים לפגוע בעסקיהם. במשטרה מבהירים ומזהירים את אותם עבריינים, כי כל עבירה כזו תטופל במלוא החומרה, תוך הפעלת כלל היחידות והאמצעים העומדים לרשות המשטרה, על מנת להגיע לכל עבריין, להביאו לדין ולהכניסו מאחורי סורג ובריח", נמסר מהמשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר