ריאיון באולפן

בצלאל סמוטריץ' עונה על כל הטענות • צפו

הטענות שבשל התנגדותו לתמיכת רע"מ לא קמה ממשלת ימין; הדברים של הגר"מ מאזוז; החשש מזהותה של המדינה והיחסים עם משה גפני • ח"כ בצלאל סמוטריץ' בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לייבלה ון פראך. מפיק: איציק אוחנה)

ח"כ בצלאל סמוטריץ', יו"ר 'הציונות הדתית', התארח לריאיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת' וענה כל הטענות כי בשל התנגדותו לממשלה שתישען על מנסור עבאס - לא קמה ממשלת ימין. סמוטריץ' התייחס גם ליחסים עם ח"כ משה גפני לאחר שהתבטא ש"גפני הוא הליברמן של החרדים", השיחות עם אריה דרעי, הממשלה בראשות נפתלי בנט והחשש מזהותה היהודית של המדינה. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון

לדבריו: "ימינה חתמה על הסכם קואליציוני שיש בו בסופו של דבר ווטו פיקטיבי, אבל היא גם חתומה על הסכם שיש בו אסון, אם הם חלילה ימומשו, ובנט שכבר הוכיח שאין לו קווים אדומים יחצה כל קו שישרת את האינטרס הפוליטי שלא.

"אם הוא יבין שהוא צריך לשמר את הקואליציה שלו באמצעות 'תן וקח', זה מה שהוא יעשה גם על חשבון יהדותה של מדינת ישראל".

"אני הייתי שר תחבורה", הוסיף סמוטריץ': "נושא התחבורה הציבורית בשבת זה אירוע שמתנהל בין שר התחבורה לשר האוצר. לא צריך בשביל זה חקיקה כלשהי או הגעה לכנסת, אלא אך ורק מקור תקציבי.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' בריאיון לישי כהן

"הנושא הזה מופיע בהסכם הקואליציוני גם של מירב מיכאלי וגם של ליברמן, ולכן נפתלי בנט לא קשור בכלל לנושא, ואין לו גם שום זכות ווטו, שניתן לו רק בענייני ממשלה וחקיקה".

יו"ר 'הציונות הדתית' תקף את שר הדתות מתן כהנא ואמר: "שר הדתות משחק באש, והוא לא מבין לאן הוא מוביל אותנו. הוא חושב שהוא יכול להנדס את התהליך ולקבל רב ציוני, והוא לא מבין שבסוף כשהסכר ייפרץ, אנחנו נפרק את הגיורים ואת הכשרות, ונפרק את מוסד הרבנות ואת המועצות הדתיות.

"המהירות שבה הוא אימץ את כל השקרים הנרטיביים והאנטישמים של השמאל, תביא לכך שהוא יהפוך לעבד נרצע שלהם, וזאת במסגרת ריקודי ה'מה יפית שלו', ואני מקווה לפעול יחד עם חבריי כדי שהממשלה הזאת תיפול כמה שיותר מהר".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר