"התחלה של התפרצות"

התפשטות הקורונה: פרופסור יונתן הלוי בריאיון. צפו

הסיבות להתפרצות המחודשת; ההדבקה בקרב ילדים; חיסון בני נוער וצפירת ההרגעה שישראל לא לקראת גל קשה • פרופסור יונתן הלוי, נשיא בית החולים 'שערי צדק', בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (בריאות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לייבלה ון פראך. מפיק: איציק אוחנה)

בצל התפשטות הקורונה המחודשת והכוונה להחזיר חלק מההגבלות כדוגמת חובת עטיית מסכות במקומות סגורים, התארח נשיא בית החולים 'שערי צדק', פרופסור יונתן הלוי, באולפן 'כיכר השבת' והתייחס להתפרצות המחודשת של נגיף הקורונה והבהיר כי ישראל לא לפני גל תחלואה קשה. צפו בריאיון המלא

קטע מהריאיון

לדבריו: "אני לא חושב שאנחנו לפני גל כמו שחווינו בפעמים קודמות, אני חושב שמדובר בהתחלה של התפרצות, ראש הממשלה הגדיר את זה היטב אתמול - 'התפרצות מחודשת' שהיא באוכלוסייה ברמת חיסון חסרת תקדים בעולם".

פרופסור יונתן הלוי בריאיון לישי כהן

"בוא נבדיל בין להידבק לבין מחלה שמחייבת אשפוז", הסביר פרופסור הלוי: "להידבק ניתן, הזן ההודי מדבק יותר מהזן הבריטי שמדבק יותר מהזן המקורי, אם זה אגרסיבי יותר וגורם מחלה קשה אנחנו לא יודעים מפני שהחיסון מגן מצוין ממחלה קשה, לכן אין חולים קשים ולכן אני לא חושש שבתי החולים יתמלאו ושנצטרך לפתוח את מחלקות הקורונה בהיקפים של הגל הקודם."

הלוי הוסיף: "יש שתי נקודות, 1. בני הנוער הלא מחוסנים שהם גם חולים וגם מדביקים והם עלולים להדביק את מאות אלפי הישראלים הלא מחוסנים. 2. נתב"ג, ויש פתרונות לשתי הבעיות".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר