הקורונה חוזרת?

227 מאומתים אתמול, עלייה באחוז החיובים

אתמול נמצאו 227 מאומתים חדשים לנגיף הקורונה, זאת לעומת 138 שנמצאו ביום רביעי. אחוז החיוביים עומד על 0.6 כפול מהיום הקודם. אין עלייה משמעותית במאושפזים (קורונה)

(צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)

משרד הבריאות מדווח כי אתמול נמצאו 227 מאומתים חדשים לנגיף הקורונה, זאת לעומת 138 שנמצאו ביום רביעי. אחוז החיוביים עומד על 0.6 כפול מהיום הקודם בו אחוז החיוביים עמד על 0.3. זאת מתוך 41,331 בדיקות שנערכו אתמול.

כרגע יש בישראל 872 חולים פעילים מתוכם 26 במצב קשה, 16 מונשמים. המקום בו התחלואה הגדולה ביותר הוא היישוב בנימינה שם ישנם 122 חולים פעילים ולאחריו העיר מודיעין עם 71 חולים. בשני המקומות התחלואה החלה מבית הספר שם נדבקו הילדים.

במשרד הבריאות אמרו אתמול כי אם ממוצע החולים החדשים מידי יום יגיע ל-100 תוחזר החובה לעטות מסכות במרחבים סגורים ונראה כי אנו קרובים לכך מאד והחל מיום ראשון צפויה לחזור חובת עטיית המסכות במרחבים הסגורים.

יצוין, כי למרות העלייה החדשה בתחלואה אין עלייה משמעותית במספר החולים המאושפזים ככל הנראה גם בשל העובדה שרוב הנדבקים צעירים מאד ובהתחשב בעובדה שרוב האוכלוסייה מחוסנת כנגד הנגיף דבר שמונע במקרים רבים תחלואה משמועתית גם אם ישנה הדבקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר