האסון במיאמי

במהלך השבת נעצרו החיפושים בשל שריפה

מאמצי חילוץ ניצולי אסון קריסת הבניין במיאמי הופסקו במהלך השבת, בשל שריפה שפרצה מתחת להריסות. בבניין בו שהו גם יהודים רבים. מספר הנעדרים עומד כעת על 159 (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום מסך BBC)

המאמצים לחילוץ ניצולים מאסון קריסת הבניין במיאמי נעצרו במהלך השבת, בשל שריפה שפרצה מתחת להריסות. מניין הנעדרים באסון הקריסה עומד היום (מוצ"ש) על 159.

דוברות הכבאות האזורית מסרה כי העשן הוא מכשול עיקרי בחילוץ, בין היתר מכיוון שכוחות הכיבוי מתקשים למצוא את מקור התפרצות האש.

עם התפרצות האש גובר החשש לחייהם של 159 הנעדרים, מתוכם עשרות יהודים. דובר המשטרה באיזור אמר כי ״עדיין לא הצלחנו לאתר ניצולים או גופות נוספים, אך אנחנו ממשיכים בכל האמצעים העומדים לרשותנו, תוך הפעלת ציוד הנדסי כבד".

עיתון הניו יורק טיימס דיווח כי לפני יותר משלוש שנים התריע מהנדס על הסכנות בבניין ואמר כי קיים "נזק מבני גדול ומשמעותי".

כזכור, בשבוע שעבר, קרס בניין בשכונה יהודית במיאמי באיזור השעה שלוש לפנות בוקר (שעון מקומי).

מושל פלורידה, רון דה-סנטיס, הכריז הלילה על מצב חירום, זאת בכדי לסייע למשפחות שנפגעו כתוצאה מקריסת הבניין בן ה-12 קומות. צו החירום יאפשר להפנות את כל המשאבים הנדרשים לאזור כולל גורמי אכיפת חוק וגורמי חירום נוספים שממשיכים לחפש ניצולים בהריסות המבנה.

בתגובה להכרזה, הבית הלבן הודיע כי הנשיא ג'ו ביידן אישר שליחת סיוע פדרלי למדינה.

קרובי משפחה של לכודים מבקשים להעתיר בתפילה עבור יקירם: משה בן טובה, משה בן שושנה, אריה לייב בן איטה, אילן בן קלמן, לייב בן שושנה, חיים בן שרה, מלכה בת שרה רחל, ישראל צבי יוסף בן טויבה, איטה בת מרים, צבי דניאל בן יהודית, שרה בת עידה, ננסי בת סופיה, פרנקי בן ננסי, ג'אי בן ננסי, דבורה בת חיה, יהודה אריה בן פייגה רבקה, רות בת שרה, ניקול בת אנדרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר