צמח מלמטה

הנהג שהפך למנכ"ל בית הנשיא: "בחיל וברעדה"

לפני 15 שנה הוא הגיע לשמש כנהגו של ח"כ יצחק הרצוג ומאז הוא הפך לאיש הכי קרוב לנשיא המדינה הנבחר ובקרוב אייל שויקי ייכנס לתפקידו כמנכ"ל בית הנשיא: "רגע השיא שלי" (פוליטי)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
שויקי עם הרצוג בכנסת, אתמול (צילום: דוברות הכנסת)

לאחר שמינויו למנכ"ל בית הנשיא אושר בוועדת הכספים, אייל שויקי, האיש הקרוב ביותר לנשיא המדינה הנבחר, יצחק הרצוג, מספר על הדרך הארוכה שעשה במשך עשור וחצי עם האזרח מספר אחד.

בריאיון ל'ישראל היום', סיפר שוויקי: "הגעתי אל הרצוג בגיל 22 וחצי כנהג וכעוזר אישי לפני הלימודים האקדמיים שלי. לימים, כשאמרתי שאני הולך ללמוד, הוא אמר לי 'תישאר לידי ותתפתח תוך כדי לימודים'. למדתי ניהול ותקשורת ואז נכנסתי לעבוד גם בדוברות של הרצוג, כשהוא עזב את משרד הרווחה, והייתי הדובר שלו כחבר כנסת ושל סיעת העבודה".

שויקי הוסיף: ""מגיל צעיר שאפתי להגיע למעלה. אני איש של אנשים. האמון הזה שנתן בי הנשיא הנבחר מרגש אותי. יש להרצוג סל מלא להעניק למדינה, כפי שעשה בכל תפקיד שבו הותיר חותם עצום. הוא לא שכח להיות בן אדם, וזה מה שגורם לאנשים ללכת אחריו שנים.

"אין לי אלא להודות על הכרת הטוב שלו ועל זה שהוא נתן לי את האמון וההזדמנות. אעבוד קשה להצדיק את האמון. זה מרגש ולא מובן מאליו, זכות גדולה. אני נכנס לבית הנשיא בכבוד עצום".

על בחירת הרצוג לנשיא המדינה, אמר שויקי: " "אני מאמין שהנשיא הנבחר הרצוג יכול להביא ריפוי לשיח השנאה בין המגזרים שונים וגם להגן על ישראל בכל זירה בינלאומית. התוצאה בכנסת, של 87 חברי כנסת שהצביעו בעדו, אומרת דרשני. הוא לא נח ועובד נון־סטופ למען עם ישראל. זו ההזדמנות להודות לנשיא העשירי ראובן ריבלין ולכל הצוות שלו בראשות הראל טובי על תהליך חפיפה מסודר"

אייל שויקי בוועדת הכספים, אמש ( (צילום: דוברות הכנסת))

כזכור, ועדת הכספים אישרה אמש את מינויו של אייל שויקי לתפקיד מנכ"ל נשיא המדינה הנבחר. ח"כ משה גפני אמר בדיון: "זו הזדמנות לברך אותך בפומבי, זו לא פעם ראשונה שאנחנו יושבים בישיבה יחד, אתה איש נעים הליכות, איש שאנחנו משתבחים בו כנשיא המדינה, בכל תפקידיך היו מרוצים ממך ומהעבודה שעשית וזה בא לביטוי גם בבחירה שלך, נעים לכך גם המנכ"ל שאתה ממנה, נעים הליכות ועושה עבודתו נאמנה בכל תפקידיו".

ח"כ מיכאל מלכיאלי הוסיף: "יצחק אתה האיש הנכון במקום הנכון, האיש שיכול לאחד בין כל החלקים בעם ישראל, הכרתי את אייל ואפשר לסכם במילים נעים לבריות, זו בחירה נכונה שתמשיך את הבחירה הנכונה שלך".

לדברי ח"כ ינון אזולאי: "אני מאחל לך כנשיא הנבחר שלא תהייה תקלה תחת ידך, שתהייה לך הצלחה, והבחירה שעשית באייל מתאימה לך ולהליכות שלך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר