"פורצת גבולות"

הרמטכ"ל העניק צל"ש ליחידת מודיעין מסווגת

הרמטכ"ל אביב כוכבי, העניק צל"ש ליחידה באגף המודיעין על פעילות יוצאת דופן ופורצת גבולות: "מדינת ישראל הוקמה בזכות אנשים נחושים שעשו דברים בלתי אפשריים" (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: דובר צה"ל)

ראש המטה הכללי, רב אלוף אביב כוכבי, העניק צל"ש ליחידה באגף המודיעין על פעילות יוצאת דופן ופורצת גבולות: "מדינת ישראל הוקמה בזכות אנשים נחושים שעשו דברים בלתי אפשריים".

בצה"ל הסבירו את הענקת הצל"ש: "במהלך הפעילות היחידה הפגינה תעוזה, חדשנות וחתירה למגע שהובילו להישגים חשובים עבור צה״ל ותרמו לביטחון המדינה". בטקס הוענק ציון לשבח אישי לסא"ל מ', אשר פיקד על פעילות זו, על תפקודו יוצא הדופן.

מדברי הרמטכ"ל כוכבי: "הפעולות והמשימות להן נדרשת היחידה דורשות הפגנת אומץ, נחישות, תעוזה וחדשנות - בפעילות הזו הפגנתם את כל הערכים האלה בדיוק ובצורה יוצאת דופן.

"מדינת ישראל הוקמה בזכות אנשים נחושים שעשו דברים בלתי אפשריים, אנשים כמוכם. כמוהם, גם לכם יש מקום בהיסטוריה של העם הזה, בהבאת הישגים בקנה מידה לאומי שתורמים לביטחון המדינה".

מדברי ראש אגף המודיעין, אלוף תמיר הימן: "בכל פעם שאני פוגש את עבודתכם אתם מפגינים מקצועיות, ירידה לפרטים הקטנים ביותר וחתירה למצוינות. פעילות זו שלכם תרמה לביטחון המדינה, וחיזקה את חוסנו של צה״ל. גאה בכם ומצדיע לכם על פועלכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר