בשורות טובות מאוד

נשירת שיער, לא הכל גנטיקה – יש מה לעשות!

קל לתרץ נשירת שיער בגנטיקה, בשינויים הורמונליים או בהזדקנות, להרים ידיים ולומר ״אין מה לעשות״. אך בשונה מהדעה הרווחת, מחקרים מלמדים שחלק ממקרי נשירת השיער אצל נשים נעוץ במצבי סטרס וחסר מצטבר ברכיבי תזונה החיוניים לשיער (בריאות, מקודם)

לאלטמן יש פורמולה ייחודית לנשים, המיועדת להשלמה תזונתית עם רכיבים החשובים לבריאות השערה (צילום: שאטרסטוק)

אל אף שאין לנו שליטה מלאה בנסיבות חיינו, יש לנו אפשרות בחירה במשמעות שאנו מייחסות לאירועים. ישנן טכניקות לניהול התגובתיות שלנו לאירועי החיים שכדאי מאד ללמוד ולאמץ בנוסף לכלים רבים אחרים, ידועים וטובים שאנו מכירות אך לא עושות בהם שימוש מספק ביומיום להורדת לחצים, כמו למשל, ספורט, תרגילי נשימה ובילוי בטבע. כל אלו עשויים להקל בתחושות תעוקה ודחק. פעלי להוריד את רמות המתח. זה יוסיף לבריאותך ועשוי גם לשפר את מראה השיער.

רוצות להתרשם מהמוצרים של אלטמן - זו ההזדמנות לקבל קופון - כנסי >>

רכיבי תזונה החשובים לבריאות שורש השערה

ברזל: הברזל בעל תפקיד מרכזי בייצור של המוגלובין, הנמצא בתוך כדוריות הדם האדומות הנושאות את החמצן לכל חלקי הגוף. כאשר רמת הברזל נמוכה, כך גם רמת החמצן ברקמות הגוף – כולל בסביבת שורשי השיער, שזקוקים לחמצן על מנת לצמוח באופן תקין.

אבץ: אבץ הוא מינרל חיוני לתפקוד תקין של תהליכים שונים בגוף, ומעורב בפעילותם של כ-100 אנזימים. כמו כן, אבץ מסייע בתפקוד מערכת החיסון ונחוץ לריפוי של פצעים. חסר באבץ עלול להתבטא בנשירת שיער ובשיער דק במיוחד.

ביוטין: ביוטין משויך בדרך כלל לקבוצת ויטמין B, והינו מסיס במים. ביוטין נחוץ לגוף לתהליכי שונים של חילוף החומרים (מטבוליזם), ייצור של חומצות שומן וגדילה. מחסור בביוטין נמצא כקשור למצבים של נשירת שיער. ככלל, כל הוויטמינים מקבוצת B חשובים לבריאות שורש השערה, וגם נמצאו כקשורים למצבי מתח וסטרס, שעלולים אף הם לעורר נשירת שיער.

ויטמין C: בתהליכים שונים נוצרים בגוף באופן טבעי רדיקלים חופשיים, אשר הצטברותם עשויה לפגוע בתפקודי הגוף השונים, ביניהם צמיחה תקינה של השיער. ויטמין C (ידוע גם בשם חומצה אסקורבית) הוא ויטמין מסיס במים, החיוני לחיים. הוא נחוץ ליצירת החלבון קולגן, המאפשר יצירת רקמות ועצמות יציבות, ושומר על נימי הדם והשיניים. כמו כן, ויטמין C הוא נוגד חמצון חזק בעל יכולת לנטרל רדיקלים חופשיים ולהפחית הצטברותם.

ויטמין B12: ויטמין B12 נחוץ למערכת העצבים, לייצור ה-DNA בתאים ויצירת תאי דם על ידי מח העצם תלויה במיוחד בוויטמין זה. ויטמין B12 מספק הזנה לכל תאי הגוף, כמו גם לזקיקי השיער, חסר בוויטמין עלול לגרום לאנמיה, זרימת דם לקויה ופגיעה באספקת חומרי הזנה לשורש השערה, עד כדי היחלשות ונשירה.

מתיל-סולפוניל-מתאן (MSM): גופרית אורגנית המהווה רכיב חשוב בחלבון הקרטין הנמצא בסיב השערה. בין סיבי קרטין סמוכים נוצרים קשרי גופרית חזקים (S-S), התורמים במידה רבה לצורה, ליציבות ולמרקם השערה.

לסיכום, בזכות ניהול רמות הסטרס, בעזרת תזונה מוקפדת ותוספי תזונה נכונים והפחתת טיפולים כימיים בשיער, תוכלי לשפר את מראה וחיוניות השיער.

Ruts HR של אלטמן הוא פורמולה ייחודית לנשים, המיועדת להשלמה תזונתית עם רכיבים החשובים לבריאות השערה. קפליות Ruts HR מכילות ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו ו-MSM, ומיוצרות בכשרות המהודרת של חוג חתם סופר פתח תקווה.

רוצות להתרשם מהמוצרים של אלטמן - זו ההזדמנות לקבל קופון - כנסי >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר