התפרצות הקורונה

פרופסור שמעון רייף: "לחסן ללא היסוס". צפו

מנהל מחלקת ילדים בבית החולים 'הדסה', פרופסור שמעון רייף, התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס למבצע חיסוני הילדים בצל התפשטות הקורונה והסביר מדוע אין לחשוש (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לייבלה ון פראך. מפיק: איציק אוחנה)

פרופסור שמעון רייף, מנהל מחלקת ילדים בבית החולים 'הדסה עין כרם', התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס למבצע חיסוני הילדים בצל התפשטות הקורונה והסביר מדוע אין לחשוש מהחיסון. הריאיון המלא, הערב 'בתוכנית סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "אני אומר לכו רוצו להתחסן. אני אמרתי לילדיי, ההורים של הנכדים שלי שיחסנו אותם, והם עשו כך ללא היסוס. אני רוצה להזכיר לכולם שילדים שחלו בזמנו בקורונה, לא רק שהסתבכו ואושפזו בטיפול נמרץ עם דלקת לבבית רב מערכתית, אלא היו שסבלו מהפרעות פסיכיאטריות, נשמת וכו', ואנחנו בהדסה פתחנו בזמנו מחלקה מיוחדת שתעקוב אחרי ילדים שחלו בקורונה".

"אני קורא לחסן ללא היסוס", הוסיף רייף: "תופעות הלוואי הן קלות ממש. קצת אודם, כאב מקומי או כאב ראש, והילדים עוברים את זה בקלות ממש. לא נצפים בכלל סיבוכים קשים כתוצאה מהחיסון שרק מונע תמותה ומחלה.

"ישנם סיפורים מסמרי שיער. קולגה שלי שסבל ממחלה ממארת, ואמרו לו בזמנו לחכות שבוע שבועיים, ואין לי ספק שאם הוא היה מתחסן מיד, הוא היה חי איתנו היום, וישנם עשרות סיפורים דומים".

הייתה לך שיחה עם ראש הממשלה נפתלי בנט, מה שמעת ממנו?

"קודם כל זו הייתה חוויה בלתי רגילה, משום שלא התכוננתי לכך בכלל. ישבתי בישיבת בוקר במחלקה שאותה אני מנהל, ופתאום מתקשרים אליי ואומרים לי שראש הממשלה רוצה לדבר איתי, ולרגע חשבתי שמדובר בבדרן שחייג אליי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר