"שונאת אותנו" • צפו

משה גפני: "שקד, מכירים אותך; רק רוצה לנקום בחרדים"

חבר הכנסת גפני דיבר היום בחריפות נגד השרים, שקד ואלקין, והסביר כי יותר ממה שהם רוצים לנקום בביבי, הם רוצים לנקום בחרדים; "הבניין הזה הוא עגול, עוד נגיע אליך" • צפו (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
גפני נואם בכנסת (צילום: ערוץ כנסת)

חבר הכנסת משה גפני, עלה הערב (רביעי) פעמיים לדוכן מליאת הכנסת ותקף בחריפות את השרים; איילת שקד וזאב אלקין, וטען שמה שמניע אותם, הוא רצון הנקמה בציבור החרדי, יותר מאשר הרצון לנקום בביבי.

"אני רוצה להקדיש את הזמן שניתן לי לשרה איילת שקד", פתח גפני את דבריו, "השרה שהיא היום שרת הפנים, שכל הזמן הייתה זאת שמתחסדת והיא הסבירה לנו שהיא רצתה בכלל ממשלת ימין, והיא כל הזמן מגלגלת עיניים לשמיים בצדקנות".

"היא הייתה בראש הוועדה עם לפיד ב-2013, וגם אז היא גלגלה עיניים לשמיים ואמרה שלמה לא אפשרנו לה להיכנס לממשלה, למרות שאנחנו ביקשנו מראש הממשלה שתכנס. איילת שקד, אני רוצה להגיד לך בשם הציבור החרדי, אנחנו מכירים אותך ויודעים מה כוונתך, פחות אכפת לך מביבי, את אמנם רוצה לנקום בו, אבל פחות, את יותר רוצה שהחרדים לא יהיו במוקדי ההשפעה, אבל אל תעבדי עלינו, אל תחשבי שאנחנו חושבים לרגע שאת דואגת לציבור החרדי".

"כמו הסגן שלה בנט", הוסיף גפני, "שאמר שהוא ידאג לציבור החרדי, לא האמנו לא לה ולא לו למילה אחת, היא ואלקין רוצים למנוע מהחרדים להשפיע, כפי שהם עושים בוועדה למינוי דיינים, איך ייתכן שלא יהיה נציג אחד מהציבור החרדי, הכל בשביל ששקד רוצה לנקום בציבור החרדי".

מוקדם יותר תקף גפני את השר אלקין ואמר: "אלקין נוקם במפלגות החרדיות, לא רק בביבי, תודה רבה אלקין על הנקמה שלך, חכה, הבניין הזה הוא עגול, עוד נגיע אליך".

גפני תוקף את אלקין (צילום: ערוץ כנסת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר