זן 'דלתא'

פרופסור שמעון רייף: ילדים שנדבקו אושפזו במצב קשה

התפרצות הקורונה; ההדבקה בקרב ילדים; מבצע החיסונים; החשש מחיסון ילדים והשיחה עם ראש הממשלה • פרופסור שמעון רייף, מנהל מחלקת ילדים בהדסה בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לייבלה ון פראך. מפיק: איציק אוחנה)

כשבועיים מאז נגיף הקורונה החל להתפשט מחדש, בעיקר בקרב ילדים והשבים מחו"ל, פרופסור שמעון רייף, מנהל מחלקת ילדים בבית החולים 'הדסה עין כרם', התארח לריאיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לקצב ההדבקה ומבצע החיסונים בקרב בני הנוער. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון

"אני אומר לכו רוצו להתחסן. אני אמרתי לילדיי, ההורים של הנכדים שלי שיחסנו אותם, והם עשו כך ללא היסוס. אני רוצה להזכיר לכולם שילדים שחלו בזמנו בקורונה, לא רק שהסתבכו ואושפזו בטיפול נמרץ עם דלקת לבבית רב מערכתית, אלא היו שסבלו מהפרעות פסיכיאטריות, נשמת וכו', ואנחנו בהדסה פתחנו בזמנו מחלקה מיוחדת שתעקוב אחרי ילדים שחלו בקורונה".

פרופסור שמעון רייף בריאיון לישי כהן

"אני קורא לחסן ללא היסוס", הוסיף רייף: "תופעות הלוואי הן קלות ממש. קצת אודם, כאב מקומי או כאב ראש, והילדים עוברים את זה בקלות ממש. לא נצפים בכלל סיבוכים קשים כתוצאה מהחיסון שרק מונע תמותה ומחלה.

"ישנם סיפורים מסמרי שיער. קולגה שלי שסבל ממחלה ממארת, ואמרו לו בזמנו לחכות שבוע שבועיים, ואין לי ספק שאם הוא היה מתחסן מיד, הוא היה חי איתנו היום, וישנם עשרות סיפורים דומים".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר